Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hvor tok du utdannelsen din? Hvor mye tjener du? Og hvor stor stilling har du? takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Gikk helse og sosialfag, men tok barnepleien som VK1. Etter norn år i bhg begynte jeg å jobbe på sykehus. Pga mange års erfaring på sykehus trengte jeg kun å ta lab og skiftestue på skole foor å få autorisasjon. Fikk dette gjennom jobben på Sogn VGS i Oslo. Jobber 100% og topplønn nå på Oslo Universitetssykehus er 330.000 i året uten tillegg. Legekontorer kan ligge både under og over dette.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Tok utdannelsen som 3 årig vgs i Telemark. Har ikke jobbet innen yrket enda, da jeg ble gravid siste året og etter det tok en annen jobb i ett annet yrkesfelt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Er utdannet ved Tønsberg Ressurs, har 50% stilling og tjener 9700 i mnd. Full lønn med min ansinitet er 275000 eller noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå