Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har flere ganger fra samme person fått opp en melding på chatten med spørsmål om jeg har tid og kan sitte forran data'n 20 minutter da det er noe vedkommende vil vise meg. Noen som har fått samme spørsmål? Kunne ha spurt vedkommende, men er en jeg egentlig ikke snakker med. Derfor jeg også ble litt misstenkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Nei det gjør han ikke. Fått slikt spørsmål du også?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, og til slutt så svarte jeg, og han jobber som selger..:/
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Hva var det han skulle selge da. For frykt nummer to hvis det ikke er virus er at vedkommende skal prøve å selge noe. Gidder bare ikke slikt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Det går to forskjellige virus via FB- chaten, så om du får en link fra noen av vennene dine bør du ikke åpne _ELLER_ svare, skriv dem heller et FB-brev og sprøv om de har sendt deg en link. Går virus via linker ellers: liner som "sjekk ut hva som sker når far.." ol. Også er det et nytt virus hvor du får en link på profilen din/innboksen og/eller chaten, hvor det står du er tagget på et bilde.. Dette er ting man virkerlig ikke vil ha på pc'n sin, da du ikke bare blir frarøvet fb profil og e-posten, men viktige, persjonelige dataer også. De får tilgang til alt! Om dere misstenker virus, si i fra til persjonen som såkalt har sendt dere det, og sett opp et nytt passord, i noen tilfeller må dere slette vennen fra lista for at dere skal være trygge.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Trær ja, nei det hadde jeg ikke giddet å bruke 20 minutter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå