Gå til innhold

hehe...flere som begynner å bli ganske fødeklare nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ar vasket ned hele badet i kveld (og da mener jeg VASKET ned) - sto med en gammel tannbørste og gnukket fugene på gulvet og hele dusjkabinettet! Brukte vel tre og en halv time på badet som er 5 kvm! Samboeren synes jeg var litt av et syn, der jeg sto megahøygravid (15 dager til termin) i truse, støttestrømper og singlet uten BH, og skrubba dusj,do,vask og gulv for harde livet! Han prøvde å hjelpe til, men fikk fort beskjed om at han ikke vasket godt nok!

Vet ikke hvor all energien plutselig kom fra, for har holdt på i hagen i hele dag i tillegg! Har absolutt ikke hatt det sånn i det siste, for både hagen og badet har hengt litt over meg - ting jeg vet jeg burde gjort:)

Har hørt at plutselig vaskemani kan være tegn på fødsel, noen som vet? Andre som plutselig er veldig redebyggere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått en ny raptus de siste dagene ja! Selv om det meste er på stell, så har en ny runde vaske"dilla".

I går var det badet- som fikk samme type overhaling som HI's bad. Idag kjøkkenet og stua. I morgen står to andre rom for tur:)

Skrevet

Jeg er også VELDIG fødeklar! Er 41+ 4 i dag og hadde masse energi før i dag, nå sitter jeg og kjenner på vondter etter å ha blitt strippet på sykehuset, skal gå meg en tur for å prøve å få igang noe her... ;)

Skrevet

jag är i v. 40 nu och jag har de senaste veckorna haft helt dilla på att städa och baka. Jag städar VARJE dag och endast två dagar sedan vaskade jag golven två gånger direkte efter varandra, skrubbade badet (doen, handfatet och duschkabinen) och bakade ett 70-tal havreflarn. Varje kväll när jag går och lägger mig längtar jag till nästa dag då jag får vaska och tvätta ännu mer. :)

Så ja, jag hoppas definitivt att ryktet stämmer för nu har jag lust att få tulla ut.

Skrevet

Hehehe...ja, jeg får sånne redebygger-tokter ved jevne mellomrom selv. Og føler meg ganske klar for å få ut den lille gutten min! Er nå som klokka er over 12 i uke 38, så da syns jeg det kan skje snart. Nemlig... Begynner å føle meg for stinn til at det er noe særlig artig lenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...