hønemor ikka Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 dattera mi har en kosefille som ho ikke kan leve uten og den har gått ut av produksjon:( lurer derfor på om noen har en jeg kan kjøpe. den er kjøpt på kid. det er en rosa kanin, med hode og labber i hjørnene. tusen takk for svar:)
Frøken B ღღ Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vet ikke hvilken du har og jeg har ikke en som ligner. Men et tips til dem som gir barna kosefiller er: Kjøp flere av samme sort og bruk dem litt om hverandre ei stund! Da har du ei i reserve når den ene kommer bort/må vaskes eller lignende.
hønemor ikka Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 ja d er lurt! tenkte ikke på det når e var gravid, kjøpte litt på måfå..
tussemor <3 <3 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 jeg kan desverre ikke hjelpe deg, for jeg er ute etter akkurat samme koseklut. Har vært på maaange kid butikker og ingen har noen igjen Så jeg vil veldig gjerne kjøpe en hvis det dukker opp flere Vi hadde 3, men nå har vi bare en igjen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå