Gå til innhold

Har dere prøvd det kinesiske fødselskartet?;)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Jeg måtte prøve det;) Hehe... Fant et her og et på babyverden.no og de ga to forskjellige svar, så da ble jeg jo like klok:p Hehe... Får vente til ordinær ul og håpe at vi kan få sett det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ett på babyverden.no og det stemte forrige gang :) Fikk jente da, i følge kartet denne gangen skal jeg få en gutt nå :) Så det er vel bare å vente til UL for å se om det stemmer :) Hvor fant du fødekartet her på barnimagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal også få jente ifølge kartet. Kartet hadde rett sist...Da fikk vi også jente. Får se, spiller absolutt ingen rolle!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, spiller ingen trille:) Men artig å se og jeg er så nysgjerrig, vettu;) Hehe... Ifølge terminkalkulatoren blir det ordinær ul på meg rett over nyttår. Veldig glad for at den hektiske desember kommer i mellom, så håper jeg tida går fort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det på babyverden stemmer med begge guttene, og sier jente nå. Blir spennende å se! Det her inne har ikke stemt med noen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp jente på begge to, og jeg har hatt jentefølelse hele tiden, min mor var GANSKE klar over at det ble en jente helt fra eg fortalte det, og alle utenom min svigerinne tror det blir jente...så det blir spennende å¨se på UL i slutten av desember hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...