Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Ja! Først operer du ut en visdomsjeksel i underkjeven (operere, ikke trekke!) for to dager etterpå å få infeksjon i såret. Det er vondere enn å føde! Det tar lengre tid og man får ikke noen fantastisk premie heller
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Nyrebekkbetennelse og ettersmertene fra å trekke en visdomstann. Myyyye verre enn å føde!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ja finnes mange ting.. i min verden ihvertfall. Som å få sprøyter, få glassbrått i foten, tannverk, en skikkelig vond forskjølelse... for ikke å snakke om brudd!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Cyster som sprekker, eggstokker som vrir seg og en skikkelig hemmis/sprekk i baken!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Smertefull eggløsning er for meg verre enn å føde. Jeg har vondt i en uke, og klarer knapt å fungere uten smertestillende. Min fødsel på 9 timer var ingenting i forhold
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Rotfylling uten bedøvelse, nyrebekkenbetennelse og å falle 6 meter for å kjenne ryggraden brekke.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Brakk benet på 3 steder, hadde store smerter i over 2 uker, da mildnet smertene noe.. Mye værre en fødslene jeg har vært gjenom
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Tannbyll, ankelbrudd og eggstokkcyste som sprekker.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Forstoppelse og sterke mensen smerter (har hatt endometriose)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Manneinnfluensaen er vst ti ganger verre og smertene er nesten dødelige.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Å ha forstoppelse i 22 dager og i tillegg ha en hemoroide på størrelse med ei blå plomme er tusen ganger verre enn å føde! Jeg ble til slutt innlagt og fikk morfin, og jeg fikk keisersnitt 3 uker før termin fordi dette var så voldsomt! Har født vaginalt etter dette og det var ingenting i forhold! Seriøst..!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 har aldri opplevd noe mer smertefullt enn å føde..(Men var nå ikke så ille det heller,da..Man glemmer det så fort etterpå)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #15 Skrevet 11. oktober 2010 Frykten for å flaue seg ut eller drite på leggen : * å holde foredrag foran mange mennesker. * å måtte danse i edru tilstand forran mennesker. * å være kjempenervøs i et jobbintervju til drømmejobben. * å slippe en skikkelig høy og sur fis mens du er hos gynekologen. * være ufrivillig vitne til sexsnakk/ episoder vedrørende egne foreldre/ svigerforeldre. * oppdage at naken/sexscener av deg selv florerer på nett, strekkmerker, hengemage/pupp, ja hele herligheten.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #16 Skrevet 11. oktober 2010 Brystreduksjon med tiden etter + komplikasjoner, MYE verre!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #17 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg føder heller anyday sånn smertemessig i forhold til å operere inn silikon under muskelen..Fy fasan å vondt i ettertid
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #18 Skrevet 11. oktober 2010 Kraftig leddbetennelse i begge skuldre, delvis samtidig!! ((
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #20 Skrevet 11. oktober 2010 Synes ikke det var så vondt å føde jeg..var jo vondt men ikke såå vondt:) Mange ting som er verre, borre uten bedøvelse er en av dem!! Klemme en fing i en dør også!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #21 Skrevet 11. oktober 2010 Føder heller mange ganger enn å gå rundt å være gravid med bekkenløsning som gjorde at alt var vondt 24/7! Føde var vondt ja, men langt fra så ille som jeg hadde fryktet!
Ranveig R Skrevet 11. oktober 2010 #22 Skrevet 11. oktober 2010 Fødsel er kanskje det vondaste eg har opplevd, om ein ser berre på smertene isolert. Kanskje. Men forrige halsbetennelse med streptokokkane spredde seg i vevet rundt og eg fekk ein byll i svelget var utan tvil VERRE. Kanskje ikkje vondare (sjølv om det ikkje er store forskjellen), men opplevelsen var utruleg mykje verre.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #23 Skrevet 11. oktober 2010 Cyste som sprakk i eggestokken, Jææææævlig vondt sier jeg bare, fikk morfin!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #25 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg måtte ta spinal væske prøve når jeg lå på isolat etter å ha blitt slått ut av en infeksjon jeg fikk i utlandet. UBESKRIVELIG vondt og du må ligge heeelt stille ellers risikerer du å bli lam... Det er så ille at jeg med hånden på hjertet heller vil dø enn å gjøre det igjen, og mine tre forferdelige, grusomme barnefødsler faktisk ikke var i nærheten.....!!!! De suger ut spinal væske av ryggraden din, og det var så ille at alt sengetøyet kunne vris opp etterpå på grunn av all svetten, både jeg og sengen var gjennomvåt etter en prosedyre som tok kanskje 10 minutter. Gud, grøsser bare jeg tenker på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå