Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Nå er kjolen min tydeligvis sendt tilbake til Oslo, så da kommer den vel i morgen (om jeg er heldig) Men kan andre ta den imot, eller må jeg personlig signere?
* 5 om dagen * Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 om gubben skal hente den,send med en fullmakt, og gjerne kopi av førerkort eller noe, for å være sikkert. her hos oss kan vi hente hverandres pakker, men er jo på den lokale kiwi butikken da :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Den kommer jo på døra, da vettu har ikke noe kopimaskin for hånden, hehe
* 5 om dagen * Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 ahh...men om du har pass, så kan han vel få den ut hjemme vel?? eller hvem som skal ta den imot:-)
It's all about me Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Har tatt imot pakke for mannen flere ganger, aldri vært noe problem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Ok, da satser jeg på at det går bra.... Har også tatt imot pakke på døra som er til mannen, når jeg tenker meg om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå