Gå til innhold

Noen som har født?


Kerridwen-fødeklar

Anbefalte innlegg

Osima med tvllingene må vel nærme seg fødsel med under tre uker til termin. Hvis hun ikke allerde har født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi som har termin i begynnelsen av måneden begynner ihvertfall å nærme oss fødeklar!! Jeg er også veldig klar. Håper hun kommer litt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir satt i gang på mandag om de ikke kommer av seg selv før det :)

 

Har 3-4cm åpning og konstant modningsrier, men de trives visst veldig godt der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spennende! Selv har jeg termin 14.nov, så regner ikke med fødsel blir før november i allefall.. Men et par uker før tida hadde ikke gjort noe:)

Masse lykke til alle sammen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier "det er 3-7 uker igjen nå". Akkurat som jeg har tenkt å gå slik i 7 uker til!!!

Termin er om 4,5 uke. Dermed basta! :-)

 

Blir spennende å lese fødselshistoriene etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha har hørt den selv ... 3-7 uker du lissom.. jeg har termin 9 nov. (4 uker til ) men er fast bestemt på at det bare er 2 uker igjen....

Du hører vel fra meg om 6 uker på kranglesiden med overskrifen FLYFORBANNA OG DRITT LEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke snik i køen jenter!!! Syns vi skal ta oss i terminrekkefølgen, for da er jeg en av de aller første novemberjentene siden jeg har termin 1.november. Osima skal få lov å snike- skulle bare mangle:) Men dere andre; ligg unna;) MEG først!!!! (selv om jeg ønsker meg inn blandt oktoberklanen...)

 

Er sååå lei... er jo ei uke på overtid iforhold til når datteren min ble født... Men naturen er det ingen som styrer, kjiiiipt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den ene mer lei enn den andre :)

Vet ikke om det er fordi jeg er lei eller om jeg bare vil ha han i armene mine så fort som mulig, føler nesten et lite savn etter han..

Og skjønner ikke hvorfor han skal gidde å ligge inni den trange magen når han kan komme ut å boltre seg på en hel klode.. her er det plass i massevis.

 

Osima skal få gå først i køen, er med på den men syns jeg kan få lov til å snike bittelitt hehe :)

Og denne naturen kan vi legge ut på finn.no til en billig penge.. jeg liker den hvertfall ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har født :-) Fikk en nydelig liten prins den 10.10.10. Han kom 5 uker før termin, veide 2590 gr og var 47 cm lang. Nå storkoser vi oss på barsel. Regner med å komme hjem i løpet av noen dager! Gled dere alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREIA: Gratulerer så masse med gutten!!!! Hvilket sykehus er du på? Jeg er innlagt på Rikshospitalet og det var kun et barn dom ble født den 10.10..... :) Kanskje det var gutten din?

 

Har alt gått fint? Måtte du ha hjelp til å gi mat mat eller å puste???

 

www.vimsagriperdagen.blogg.no

 

 

 

KOS DEG MED BEBISEN!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Jeg hadde termin 15. November. Jeg fikk mitt forrige barn 4 uker før termin så var veldig forberedt på at denne også kunne komme før.

Jeg fødte i Molde. Han var sterk fra første stund og pustet helt normalt. Fikk han rett opp på magen og der lå vi å kosa oss i 2 timer før de stelte, veide og målte han. Han tar puppen som alle andre bebiser og har allerede begynt å legge godt på seg :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10. november. Men som jordmor sier, er tvillingtermin ved 37 uker, og det er på tirsdag:-)

Er klar som et egg jeg da. MEN håper ingenting skjer i helgen, for mannen er i nordsjøen, og snakket akurat med ham. Det går ikke noe helikopter denne helgen, først på mandag. Han har 11 dager igjen av skiftet, men får reise hjem når noe skjer. (med første ledige helitur)

Sitte helt stille og bare ruge i helgen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er rimelig sikker på at osima også har termin den 10. november. Utrolig spesielt at to damer som venter tvillinger har termin samme dato ;)

 

Jeg har også termin den 10'ende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia og Osima; GRATULERER

 

Mandag 18.10.10 fikk jeg en gutt 3 uker før termin. 1 fødsel var 4 uker før termin, så ikke sjokka over at det skjedde før termin denne gangen også. Hadde en fantastisk fødsel. Våknet kl. 04.00, vekte mannen min kl. 05.00, ankom sykehuset 06.00 og fødte prinsen 07.00 :)) *smækk-smækk* hehe, nå koser vi oss hjemme og skal nyyyyyyte tiden som kommer!

 

Til dere ventende, LYKKE TIL !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...