Gå til innhold

Dere med silikon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tok dere det, og hvor mye måtte dere ut med? Hvordan opplevdes det og har dere hatt komplikasjoner? Arrvev? Måtte dere betale alt med en gang? Har noen erfaringer fra noen plasser i Nord Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke "dreven" enda da det er 3 uker siden jeg ble operert. Men gjorde litt reaserch en stund før operasjonen og selv om det var flere rimeligere klinikker så falt valget på Colosseum da jeg vet de er annerkjent og kun har hørt veldig masse positive ting om dem..Jeg betaler gjerne mere for å være 110 % sikker på at jeg er i beste hender. Dessuten så ble jeg møtt av verdens hyggeligste og menneskelige kirurg på konsultasjonstimen min som fikk meg virkelig til å slappe av.

Etter operasjonen så er man jo avhengig av veldig kraftig smertestillende..Får morfintabl de 3 første dagene..Og da er man rett og slett slått ut..Sov hele tiden nesten..Etter 3 dager går du over til pinex forte..Tror jeg brukte de 3 dager, litt lengere bare på natta..Det gjør innmari vondt og man har vanskelig for å bevege seg i begynnelsen. Etter 1 uke så går det mye bedre..Men det kommer også ann på om du opererer over eller under muskelen..jeg opererte under muskelen og det er visst en del verre.

På Colosseum har de også finansiering, men jeg hadde spart opp selv..

Lykke til, er veeeldig glad for at jeg bestemte meg for dette..Men er jo fortsatt en stund til jeg ser det konkrete endelige resultatet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...