Bubba75 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Ferska akkurat min 2-åring som sto å pussa tennene med dobørste og håndsåpe. Det så hun på Barnas Supershow.., men de hadde nok en helt ny og ren dobørste.... Ja de barna...
tine0810 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 uff da...... jeg så det på tv og må si jeg reagerte litt på akkurat det der....barn er jo veldig flinke til å herme..... stakkars din 2-åring:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Var det ikke en oppvaskbørste de brukte i Barnas Supershow da, men at han sa feil? Jeg fulgte ikke veldig nøye med, men jeg synes jeg så glimt av en oppvaskbørste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå