Gå til innhold

Jeg er ganske ensom.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner venner som har barn.Har en liten en på 2 år.Jobber gjør jeg heller ikke.Har på en måte falt litt utenfor samfunnet ikke så lett å bli kjent med noen da.Savner så fælt venner hvor vi kunne funnet på ting med barna.Hadde vært koselig .Eller tatt en tur ut på byen..Alle virker så velykkede i dag,masse venner,og masse å gjøre i helgene.finnes det noen i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, virker ikke som om du er i jobb? Dersom det stemmer: KOM DEG I JOBB!

 

Dersom du er i jobb: BLI KJENT MED NOEN PÅ JOBBEN.

 

Lykke til :-)

Skrevet

Hei! Skjønner akkurat hva du mener.. Jeg er i permisjon med guttungen. Samboeren min jobber og har flere fritidsyssler. Mine er ... vel.. guttungen og leiligheten.

Alle mine venner med barn har barn som er mye eldre og er alle i jobb.

De som ikke har barn har liksom forsvunnet litt...

Er ikke lett det.. dagene blir helt like og man føler seg ganske ensom!

Skrevet

Jeg har en litt spesiell livssituasjon, og er i tillegg alene med barn. Har vært slik i mange år nå. Har vel ikke noen venner igjen, om en ikke regner med gode naboer ;)

 

Nei, jeg vil ikke si at en er vellykket om en har en drøss med venner, eller finner på noe å gjøre hele tiden. Jeg vil si en er mer vellykket om en klarer den oppgaven som er ens lodd i livet. Høres sikkert litt svulstig ut, men for meg er det sant. Ikke alt måles i antall venner og antall kroner ;) Jeg er stolt av det jeg har utrettet, selv om det ikke er så stort i endel andres målestokk, kanskje.

 

Jeg også har hørt den der om å komme seg i jobb, så ordner alt seg. Men det er fra mennesker som ikke lever mitt liv. Og det rådet har jeg ikke kunnet følge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...