Gå til innhold

Du vet du er gravid når....


Knøtt nr. 1 i juni

Anbefalte innlegg

...du er litt småuvel nesten hele tiden, og mange typer mat virker veldig frastøtende, mens en sjokolademilkshake fra McDonalds gjør susen...

 

...du blir småsulten igjen én time etter forrige måltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er en god dag når du bare har spydd

6 ganger hittil i dag

 

Baker hjemmelagd pizza innimellom spyingen!!

 

For 5 dag på rad spør mannen med tårer i øyekroken

om han ikke også syntes vårt første møte var veeeldig romantisk og rørende ha ha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du slutter å holde inn magen og tar heller på deg løse klær som skjuler den, og så kan du jo klappe litt på den og se frem til at den skal vokse! :-)

 

Foxxy C: Masse spying høres slitsomt ut! Håper du kommer deg raskt! Kjenner til det der med sentimentaliteten, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du gråter når du hører pianospilling (sangen heter Bellas lullaby av The Twilight Orchestra, den er veldig fin altså :P)

 

...du gråter av at du har lite bensin igjen på bilen når du kjører på jobb halv 7 om morgenen

 

...du har DØDSLYST på surt smågodt og kjøper en stor pose og når du tar første bit så blir du kvalm og kaster snopeposen i bosset

 

...du blir rørt av at et barn (jobber i barnehage) kommer bort om mårningen og gir deg en klem

 

(Ja det virker som eg har myyyyye hormoner allerede, er bare 6+3 men legen har tidligere ,altså før graviditeten, sagt at eg har mye hormoner i kroppen fra før så er sikkert eksplosjon nå hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. feller en tåre mens du ser på unge mødre. Hehe

 

.. blir så sint at du har lyst til å sy igjen kjeften på alle bråkebøttene som går forbi vinduet på lørdagsnatta (bor i sentrum av oslo)

 

.. spiser potetgull med stort glis og god samvittighet, men glefser til typen hvis han prøver å smake (jeg er kvalm og salt hjelper..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....fryser i ettsett, selv om du har på deg masse klær...

 

...er kvalm etter å ha spist......

 

....plutselig får masse spytt i munn....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du ser på sinnasnekkern og gråter fordi du blir så glad på parenes vegne..

 

..du ikke kan ligge på sofaen lenge av gangen, fordi du bare dupper av..

 

..du lager deg noe for du er sulten, men tar par biter av maten så orker du bare ikke mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du er sulten og veldig full i magen på samme tid...

 

...du rengjør kattesanden med munnbind, dobbelt lag gummihansker og heldekkende klær og mååå dusje etterpå...

 

...du ser på magen din i speilet minst fire ganger for dagen for å se om den har vokst, selv om du vet det ikke pleier å være synlig så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Det verste er at jeg tror det er større fare for at min tidligere flate mage vokser pga mat enn baby så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe sitter på samme måte med munnbind og hansker med kattesanden eg også hehe :) Og ikke minst kikker på magen og kjenner etter hver gang eg er på do...og det er ikke få i løpet av en dag hehe :)

 

Godt å se at det ikke bare eg er som er heeeelt på styr hehe :) I dag på vei hjem fra jobb fikk eg tårer i øynene fordi eg ble så lei meg fordi vindusviskerene gikk for fort på ene hakket og for sakte på det andre hakket... hehe djises sier bare eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :) Ja, føler jeg har fått mage jeg også. Det er nok dessverre bare flesk ennå.... for en kjedelig tanke! Fader, håper ingen spør meg om jeg er gravid...Ja, jeg er gravid men er bare 6 uker på vei og den magen? Ja, nei det er bare flesk. haha.. trist.. :) Does this make any sense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere enn meg som har måttet ta kattesand til tross for graviditeten. Jeg får så dårlig samvittighet selv om jeg vet at det må være ufarlig så godt beskyttet som jeg er...

 

Angående magen, så kan du vel trøste deg med at vi er nok litt oppblåste også, ikke bare i magen, men i livmoren også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...