Popelko Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har vært det et par uker, får veldig hodepine og blir svimmel og kvlm når det er mye lys, eller lysstråler inn på soverommet når det er mørkt der. Er ikke hele tiden, men ofte nok til å være veldig plagsomt. Noen fler ? Hva kan det være ? Er 10+4
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, jeg merker jeg er lyssky. På enkelte soldager må jeg bare trekke for gardinene og holde meg innendørs. Har tidligere vært plaget med migrene, og har fått tilbake noen antydninger nå, derfor unngår jeg sola faktisk... Tragisk, men sånn er det.... :-)
Popelko Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Ja det må jeg også. Og hvis jeg må ut, så er jeg avhengig av solbriller. Er nesten det uansett om det er sol eller ikke,veldig rart det der. Hadde det sånn på slutten av forrige svangerskap, + en del andre plager, og da trodde de det var svangerskapsforgiftning,noe det ikke var. Men det er jo uansett for tidlig nå... Hm... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå