Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Er så glad nå, helt uvirkelig :-) . Jeg har egentlig lenge ønsket meg ett barn til, men samboeren har vært litt tilbakeholden, og har villet vente, noe jeg har måttet godta. Nå har han sagt at han også vil prøve på å få en til, og spiralen er fjernet :-) Så det eneste som mangler nå er at han faktisk er hjemme :-p , hehe...for han er såklart på jobb, kommer hjem på onsdag (men da kan vi ikke gjøre noe pga gyn undersøkelse på torsdag), også reiser han mest sannsynlig ut igjen på torsdag eller fredag og da vet vi ikke hvor lenge han blir borte :-p. Men jeg stresser egentlig ikke sånn, for nå tar vi ting som det kommer, og prøver å pusse opp mest mulig småting i mellomtiden, så blir det baby når det blir :-) . Håper på å bli gravid før nyåret da, men det får tiden vise ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Ja jeg begynner også å prøve nå neste måned, men vil ikke ha for store forhåpninger, begynnte å prøve i sommer resultatet ble en SA og ble helt satt ut av det, vi stresset enormt da.. Så da har jeg lært fra det å slappe av, ta det med ro, forbered på at de tkan taa laaaang tid... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 er også akkuart startet prøvingen.. spennende, og lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Tusen takk til dere :-) Å lykke til te dere også :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 HI her Da har jeg snakket med samboeren igjen, han reiser ut igjen på mandag, og blir da borte i 4 uker, så det blir bittelite granne prøving før han reiser ut igjen, at det skal klaffe akkurat da får tiden vise, men har ikke for store forhåpninger på det da Men blir godt med i allefall ei helg ilag, før han reiser igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 begynner å prøve om 4 uker her også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå