Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har dere fått brev i posten nylig der det står hvor mye penger dere for? Har ikke fått noe brev, men vet at pengene kommer i oktober...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Får heter det, ikke for. Og nei, har ikke fått brev selvom jeg får igjen penger nå.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Beklager at ikke rettkskrivingen min IKKE er korrekt DA!!! Satan
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Slapp av. Svarte jo på spørsmålet ditt. Er det ikke fint å lære seg korrekt norsk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå