Gå til innhold

Skal man nå også bli stemplet som tyv av kakebilder også nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så ille stilt her at man skal få slik dritt slengt mot seg.

Jeg har endelig etter over et år tatt mot til meg å begynt å bake igjen så skal man altså bli mistenkt for å ha stjålet bilder fra andre.

Kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt.

Ble faktisk skikkelig lei meg nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Duuu, ikke ta deg nær av det! Du lager fortryllende kaker, thats for sure! :)

Skrevet

Ikke bry deg.

Jeg er jo venn med deg på Facebook, og har sett bildene der. Det stemmer nok at du har laget de selv, ja :-D

Skrevet

Du må da ikke gi den dumme anonym gleden over at du blir lei deg over noe sånt!? Du vet selv sannheten, så får idioten påstå hva hun vil. Hos enkelte er det lite å hente annet enn surt oppgulp, og sånt kan man rett og slett ikke ta inn over seg. ;o)

Skrevet

Alltid noen som skal være kjip! Selv om det er Anonym-forum kunne vedkommende underskrevet innlegget med nick. Skal man beskylde andre for å stjele og drive med lureri så får man stå for det og stå frem med nick/navn. Noe annet er utrolig usselt og uredelig!

Jeg tror iallfall ikke at du har stjålet bildene. Om det betyr noe;)

Skrevet

Drit i den sjalu megga som prøver å ødelegge for deg(igjen), vi som kjenner deg vet hva du er god for :-) Opp med hodet, søte du:-)

*God klem*

Skrevet

Av prinsipp så tar jeg Anonymforum som en eneste stor spøk, med et minimalt snev av alvor, og det er på grunn av f.eks slike teite beskyldninger og innlegg som det der.

Det er ingenting å bry seg om, alltid noen som har LITT for mye fritid der ;-)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord. Joda jeg lar ikke dette gå sånn inn på meg men blir så påminnet om at jeg kanskje ikke burde hive meg inn i denne kakeverden igjen....

Noen mennesker er rett og slett onde. Men fikk nettopp beskjed av gulesider at jeg ikke fikk lov til å slutte og bake ... kniiis

Skrevet

Miiiiisunnelse. Denne ypperten som startet andre tråden er bare teit. Jeg ville ha tatt det som et kompliment at kakene dine er så fine, smilt og vært veldig glad for at du er så dykig til å lage kaker som du virkelig er! Smaker de halvparten så godt som de ser ut, så skal du være utrolig stolt av deg selv.

.... jeg hadde kanskje klart å kjevle ut det oransje lokket til pusur. Og der hadde det stoppet...:P

Skrevet

Går det ikke an å vannmerke bildene sine, eller hva det heter? Ikke at jeg syns du trenger det, men så slipper du kanskje så mye drittslenging.

Skrevet

Er ikke kakeverdenen eller deg det er noe galt med men disse nepene som ikke bare fryder seg over å skape dritt for andre men i tillegg ikke tør å stå for det de sier med nick.

Du får lage en ripskake til ære for frøken nepe på anonym, høyt henger de og sure er de :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...