Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Venter jo i spenning på brudekjolen min, og har spora den på nett siden den ble sendt. Idag sto det at den var sendt fra Oslo, med bud. Så jeg ringte selskapet og spurte om det betydde at den kom idag. "Ja, den er hos deg før kl 16" sa damen. Grunnen til at jeg ringte er fordi jeg hadde planlagt å gå ut å spise lunsj med kjærsten, sitte på brygga i finværet og bare kose oss. Men hun sa at dersom jeg ikke var hjemme ble den sendt tilbake til Oslo, og forsøkt levert igjen senere, i morgen eller dagen etter.... Men har den kommet da?? NEI! Har jeg fått vært på brygga med kjærsten min da? NEI! Grrrrrrrrr
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Åh det er skikkelig kjipt!!! =( Så da må du vente inne imorgen også om den skal komme da =/
Lizz27 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Skjønner at du er veldig skuffet!! Men den kommer jo sikkert i morgen. Du får ringe dem å få de til å love at de leverer når de siser i morgen så du ikke må vente forgjeves igen. Jeg hadde en litt mer skuffende opplevelse når jeg skulle gifte meg for 5 år siden (herregud så fort tiden går) Jeg hadde funnet MIN kjole noen år tidligere og prøvde å få tak i denne i noen måneder. En brudesalong svarte på mine utallige mailer og sa hun hadde en Store-sample som hun kunne tilpasse til meg. Jeg ble sååååå glad og ventet i 2 måneder på kjolen. Hun sendte den i post oppkrav og jeg ble helt sjokkert da jeg åpnet pakken. Der lå kjolen stappet ned i en appelsineske!!!!!! Jadda ikke bretttet pent eller no. Bare trøkka nedi. Jeg tok den opp og pærler drøsset av. Jeg gråt og gråt. Ble helt knust. Kjolen hadde ingen merkelapper, skulle være en Demitrios-kjole. Jeg ringte Demitrios Norge og spurte hvordan kjolene skulle se ut og hun konstaterte at jeg hadde blitt skikkelig lurt. Fy faen. Heldigvis bli hu kjærringa som solgte meg kjolen så redd at hun betalte tilbake alle pengene. Hun mente imedlertidig at store-sample betyr en kopi- What??? Sist jeg sjekket betydde det en butikk-prøve. Jajaja.....det fikset seg iallefall og jeg ble så fin i den andre kjolen jeg fant. Du skal nok se at din kjole kommer frem og er så flott så flott
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Joda, men idag har jeg fri, i morgen er jeg på jobb...... aaaaaaarg altså! Så utrolig kjedelig Lizz27! Huff Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort altså. Jeg vet at kjolen min kommer i en pitteliten eske, men satser på at det går bra lell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå