Gå til innhold

Spm om Maxi Cosi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe inn Maxi Cosi til tvillingene kommer. Har hørt de vistnok skal være veldig lette i seg selv. Med lillegutt hadde jeg Be Safe Izi Slepp å det var så fryktelig tungt! Tror jeg hørte det veide så mye som 6 kg i seg selv og med en nyfødt øiten på 4 kg ble det tung nok.

 

Men over til spm..

 

Hva heter den nye bilstolen (0-13kg) som Maxi Cosi har kommet ut? Er det bare nytt design eller er det også annerledes med funksjoner?

Er det egen basi som man ikke trenger isofix til?

Er disse basene sikrere eller like sikre som å feste bilsetet med vanlig trepunkts sele?

 

Takk for svar :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.maxi-cosi.com/ot-en/carseats/baby

 

Her har du de forskjellige setene fra Maxi Cosi, med litt info om dem :) Vi kjøpte Cabriofix etter varm anbefaling, og synes det ser supert ut. Det kan festes både med bilbelte og isofix base (som igjen kan festes enten i bilbelte eller egne isofix fester som finnes i nyere biler).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...