Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Bhg ligger rett ved siden av her, og jeg hører jenta min på 21 mnd gråte. De voksne står jo bare å ser på henne!! Nå skal jeg på jobb om en halvtime og pappa må hente henne etterpå.. Er det ikke vanlig å trøste dem når de gråter? Hun står bare å henger fast i porten her i nabohuset der hvor bhg ligger...Huff
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Da hadde jeg ringt bort og spurt om de ansatte trenger hjelp til å trøste ditt barn - fordi du hører henne helt hjem.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ser de fra vinduet, de er ute.. Jeg må gå snbart og er redd hun ser meg for da blir det nok enda verre! Faren jobber i sfo like ved siden av bhg så det er fordi hun så han at hun gråter.. Håper han henter henne snart, det er helt fælt å høre henne gråte. Hun er sikkert trøtt, kald og lei..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Hvorfor lar du henne være hele dagen i barnehagen når du skal jobbe seint..? Fordi hun har godt av det? Fordi hun koser seg der..? Registrerer at du skriver dette halv fire på ettermiddagen og sikkert må på jobb klokken fire.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Da hadde jeg blitt alvorlig forbannet og ringt bhg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Kanskje mor måtte sove ut etter nattevakt? Hva vet vel du?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Fordi jeg ser dette hver eneste dag på jobb. Foreldre leverer ungene sine halv åtte om morningen og henter halv fem, så er de hjemme likevel. Enten med baby eller de jobber skift... Greit at barn har godt av barnehage, men denne jenta er under to år, og mor er hjemme. Lite sannsynlig at hun har hatt nattevakt, hun har nok hatt alenetid og styra i heimen til far kommer fra jobb. Sikkert vært på kafè og sett Dr. Phil på tv. Helt utrolig hvor mange det finnes av de, skjønner du... For mye styr å ha ungen hjemme, greit å slappe av innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå