Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Stort sett like mange varianter av de som i andre yrkesgrupper.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 De består av omtrent like forskjellige personligheter som enhver annen yrkesgruppe, og det er derfor umulig å svare på spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Hva synes jeg om leger?? Det er jo like mange personligheter som det finnes leger der ute.... Vet om en lege jeg ikke liker, en annen lege jeg liker velidig godt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Min mann er lege og han er en drittsekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå