Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er en enkel sjel. Pasta og sjokoladepudding
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Bønnesuppe til middag og suksess-terte til dessert
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Det beste jeg vet i hele verden er brødskive med nugatti. Gjerne ferskbrød (hjemmelaget) Jeg spiser det aldri,da.. Ellers: SUSHI!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 taco. likte det ikke spesielt godt før men de siste månedene? herregud... spiser gjerne taco 3ganger i uka om jeg får lov!!! men kun med nachips. dessert... tja.. sjokoladepudding kanskje? egentlig krokanfromasj men det eksisterer ikke lenger. ellers foretrekker jeg egentlig gjærbakster og kanskje en fyldig sjokoladekake men sjelden man får det som dessert.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Pinnekjøtt eller Sushi En dessert som jeg ikke vet hva heter, men det er mango, krem og kjekssmuler i... + noen andre bær..
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Mørbragd og fløtegratinerte poteter med hvitløk og skikkelig bearnaisesaus (?), ikke pose! Og sjokolademousse med daimkuler og vaniljesaus =D
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 En blodig biff (som jeg ikke kan spise nå som jeg er gravid BUHUUUUU) med fløtegratinerte poteter og salat til. Dessert må bli is med lunken bærsaus:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Hjemmelagde vårruller! *sukk* Eller gubbens ostesufflè! *dobbeltsukk* Dessert spiser vi egentlig ikke hjemme, men når vi er ute så er vel oreo-kaka helt grei ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 må vel være pepperbiff med hjemmelagede fløtegratinerte poteter med kreet mais og rosenkål og peppersaus til, nyydelig!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 kremet mais skulle det stå Og beste desserten er vel fruktcoktail med krem. Hilsen 16:36
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Finnbiff, med hjemmelaget viltsaus, viltgrønnsaker og hjemmelaget potetmos. Sjokoladepudding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå