Gå til innhold

Hva er livretten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskeboller! <3

 

Pannacotta! <3

Skrevet

Jeg er en enkel sjel. Pasta og sjokoladepudding :)

Skrevet

Bønnesuppe til middag og suksess-terte til dessert :)

Skrevet

Det beste jeg vet i hele verden er brødskive med nugatti. Gjerne ferskbrød (hjemmelaget)

Jeg spiser det aldri,da..

 

Ellers: SUSHI!!!!

Skrevet

taco. likte det ikke spesielt godt før men de siste månedene? herregud... spiser gjerne taco 3ganger i uka om jeg får lov!!! men kun med nachips.

 

dessert... tja.. sjokoladepudding kanskje? egentlig krokanfromasj men det eksisterer ikke lenger. ellers foretrekker jeg egentlig gjærbakster og kanskje en fyldig sjokoladekake men sjelden man får det som dessert.

Skrevet

Pinnekjøtt eller Sushi :)

 

En dessert som jeg ikke vet hva heter, men det er mango, krem og kjekssmuler i...:P + noen andre bær..

Skrevet

Mørbragd og fløtegratinerte poteter med hvitløk og skikkelig bearnaisesaus (?), ikke pose!

 

Og sjokolademousse med daimkuler og vaniljesaus =D

 

Skrevet

En blodig biff (som jeg ikke kan spise nå som jeg er gravid BUHUUUUU) med fløtegratinerte poteter og salat til.

Dessert må bli is med lunken bærsaus:-)

Skrevet

Hjemmelagde vårruller! *sukk*

Eller gubbens ostesufflè! *dobbeltsukk*

 

Dessert spiser vi egentlig ikke hjemme, men når vi er ute så er vel oreo-kaka helt grei ;-)

Skrevet

må vel være pepperbiff med hjemmelagede fløtegratinerte poteter med kreet mais og rosenkål og peppersaus til, nyydelig! :)

Skrevet

kremet mais skulle det stå :) Og beste desserten er vel fruktcoktail med krem. Hilsen 16:36

Skrevet

Finnbiff, med hjemmelaget viltsaus, viltgrønnsaker og hjemmelaget potetmos.

 

Sjokoladepudding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...