Gå til innhold

Er hodepine et tidlig graviditetstegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tre dager forsinket med mensen, og har de siste dagene hatt hodepine hver eneste kveld. Jeg lurer på om kan være et tidlig graviditetstegn? Jeg bruker minipiller, men glemte en pille denne perioden. Vi brukte da kondom under samleier i en uke, men penis var borte i skjeden noen ganger (ikke inni) i den utrygge perioden, før vi tok på kondomen.

Jeg skjønner jo at dere ikke kan svare meg på om jeg kan være gravid, men er bare ute etter å høre om noen har hatt hodepine som tidlig graviditetstegn?

Har ellers ingen tegn verken på at mensen skal komme eller å være gravid, bortsett fra at jeg alltid har utrolig ømme pupper en uke før mensen kommer, og nå er de ikke ømme i det hele tatt. Hadde bittelitt brunaktig utflod fredag (dagen mensen skulle kommet), men ellers ingenting.

Ja, jeg skal selvsagt ta en test, men morgenurinen er allerede tisset ut, så jeg skal vente på ny morgenurin... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være et tegn, men hodepine kan en få av så mye annet og, så hvis det er eneste tegnet så ville jeg ikke stressa så mye før du får tatt den testen.

Skrevet

Jeg hadde mye hodepine i starten, også før jeg testet. Hvis du er tre dager over tiden, kan du jo teste hele dagen, trenger ikke være morgenurin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...