Gå til innhold

Ser visst veeldig gravid ut.... samme som på småtroll.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang da sønnen min var 1 uke, naboen spurte om jeg begynte å ble lei av å gå gravid....

2. gang, pappas kompis sa noe sånt som og her kommer de på løpende bånd ser jeg! En-to -tre, og pekte på magen min. Det var på en bryllupsfest og der stod jeg i kjole og trodde jeg var kjempefin liksom.. Med dattern min på 2 i hånden og sønnen min på 4 mnd på armen.

Og så i dag, på helsestasjonen. Sekretæren der sier til meg, "Å næmmen for en nydelig mage du har da!! Sønnen min er 5, snart 6 mnd og jeg er der på kontroll med han. Og ser tydeligvis fortsatt gravid ut da?!?

Jeg må jo gjøre det, siden folk tror jeg er det og faktisk er så sikre at de kommenterer det.. Synes ikke selv jeg er spes. stor men.. Er 1.70 høy og veier 65 kg. Skal ned 5 kg, men har ikke stresset det. Var riktignok enorm over magen da jeg var høygravid, så magen er ikke helt flat enda...

Men det rareste er at jeg har jo en baby!!!! Hvor langt skulle jeg rukket å vært på vei liksom?

Å fuck as, ødela dagen min den sekretæren på helsestasjonen i dag..

Flere som har opplev det samme, evt. er har tips for å få bort magen fort???

Emilia ♥jente-08 & gutt-10♥

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, lite gøy ja! Her begynte intensivtreningen for flat mage når mellomstegutten min en dag stor og strøk meg på magen og sa "du har så mjuk og stor og god mage du mamma, like stor som når jeg bodde der". Takk for den liksom ;-) Og barn sier jo sannheten sies det, hehe...

Du er i hvertfall ikke stor nei. Jeg er 172 cm og har kommet meg ned i 68 kg, vil ned til 65 kg, og synes jeg er ganske så slank nå. Smetter lett inn i str 38 i klær og er vel fornøyd med det. Du er vel på mye samme størrelsen? Men, jeg har i løpet av de siste 4 mnd'ene klart å få ganske flat og veltrent mage. Og det er den kjedelige leksen da. Sit-ups, sit-ups og atter sit-ups, masse ulike variasjoner slik at du trener både øvre del, nedre del og skrå magemuskler. Samt planken for å styrke kjernemusklaturen, og litt rockering med vekter i. Du vil få resultat ganske fort om du er flink til å ta noen øvelser for magen hver dag. Jeg tok kun sit-ups i starten og gikk inn 10 cm om midjen på bare 3-4 uker med 100-150 sit-ups hver eneste dag. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...