Gå til innhold

har du tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har du og hvor?

har så lyst på nr.to,men vet ikke helt hvor enda.

har en på overarma,noen tips hvor nr.to kan bli tatovert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på overarmen og en på leggen. Er veldig fornøyd med begge.

Skrevet

Jeg har navnene og fødselsdatoene til barna rundt ankelen, sånn at det ser ut som et ankel-smykke. Er veldig fornøyd med den!! :)

Skrevet

Jeg har navna til guttene mine bake på skulderen/ryggen, og en engel i nakken...:) Veldig fornøyd!:)

Blir ett navn til om noen mnd., når babyen kommer... Også har jeg lyst på en som går fra ankelen og litt oppover leggen...:)

Skrevet

Har en selvtegnet i bukselinningen, ganske liten en, som er blitt noe ødelagt etter forrige svangerskap, og blir sikkert enda penere nå ;) Skal ta en til etter jeg har ploppa ut nr to, men veit ikke hvor. Skal ha navn og evnt fødselsdato på begge barna.

Hva skal du tatovere da? Eller veit du kanskje ikke enda ? :)

Synes det er veldig fint med tatovering på skuldra,men siden jeg skal gifte meg om 1,5 år, så vil jeg ikke det. Kanskje nakken eller noe :)

Skrevet

ja har navnet til sønnen min på underarmen på vestre side.... :)

Skrevet

For meg er det absolutt nok med mønster på t-skjorter, skjørt o.l. Hvis jeg skulle hatt tatoveringer ville jeg følt de kolliderte med mønstrene på klærne. Tatoveringer som er fine på nært hold, ser dessuten ut som ei svart smørje på avstand.

Skrevet

Nei, jeg er veldig glad for at jeg ikke heiv meg på den 90-talls trenden! Hadde litt lyst på det når jeg var 18, men fornuften vant heldigvis. ;)

Skrevet

Har en av typen tramp-stamp :P

Men, skal sies at den er såpass langt ned at med en vanlig bukse syns den bare såvidt bittelitt over buksekanten, og overlater veeeldig mye til fantasien. Er bare de som har sett meg naken og de som har vært nysgjerrige nok til å spørre som har sett hele, siden den ikke syns når jeg går med bikini engang. Den er laget i samarbeid med tattovøren, og er helt tilpasset min smak, og derfor sliter jeg litt med å finne ut hva mer jeg eventuelt skulle fått på meg...Brukte liksom opp det meste av fantasien på den første :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...