Hera_75 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Mulig det er jeg som er litt tussete.. men jeg smiler for meg selv hver gang det bulter rundt i magen, og blir aldri lei av alle bvegelsene som setter inn når jeg legger meg om kvelden og babyen setter igang med å sparke og vri seg rundt. Synes det er såååå koselig! Flere som har det sånn?
Trinemor & go'gutten Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 signerer denne synes det er kjempekoselig, og kommer helt sikkert til aa savne det.
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Absolutt Jeg blir fremdeles også litt distrahert når vesla setter igang, kjempe stas å kjenne at hun koser seg der inne!
Miss Snow Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jo mer bevegelse, jo bedre! Jeg kunne blitt sparka dagen lang
mamma til luciagutt <3 Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Signerer jeg også! Er herlig å kjenne sparkene til lillegullet, og kjenner han vrir og snur på seg også! *sukk* Klarer nesten ikke å vente til han er her ute sammen med oss <3 Er noen ganger ganske harde spark, men da prøver jeg å tenke at det er bedre det enn at jeg ikke kjenner noe Lykke til videre jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå