Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har 2. Og, nei, vi er ikke "rike". Synes f.eks det er viktigere enn å spare penger til mine egne barn, som bor i et av verdens rikeste land, og helt sikkert kommer til å klare seg utmerket...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 ha ha ha ha trenger vel ikke være rik for det vel?!?! haha, hva trur du om deg selv!!
SameSara Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Har 1 fadderbarn i Bolivia gjennom Plan Norge
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Men i all verden for et dustesvar! Det kunne vel være at noen hadde en forestilling om at en må ha "for mye" penger for å prioritere det. Men,-hadde DU fadderbarn,eller?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har fadderbarn igjennom Plan, og så støtter vi Redd Barna hver mnd. Ca 500kr i mnd, og det er mye penger for oss i hvert fall, men det er verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå