Gå til innhold

Hvor mange her har fadderbarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2. Og, nei, vi er ikke "rike". Synes f.eks det er viktigere enn å spare penger til mine egne barn, som bor i et av verdens rikeste land, og helt sikkert kommer til å klare seg utmerket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha trenger vel ikke være rik for det vel?!?! haha, hva trur du om deg selv!!

Skrevet

Har 1 fadderbarn i Bolivia gjennom Plan Norge

Skrevet

Har et faddebarn i Nicuaraga gjennom Plan..

Skrevet

Men i all verden for et dustesvar! Det kunne vel være at noen hadde en forestilling om at en må ha "for mye" penger for å prioritere det. Men,-hadde DU fadderbarn,eller?

Skrevet

Fadderbarn i Sudan gjennom Plan :)

Skrevet

Vi har fadderbarn igjennom Plan, og så støtter vi Redd Barna hver mnd.

Ca 500kr i mnd, og det er mye penger for oss i hvert fall, men det er verdt det! :)

Skrevet

Må jo være noen fler her inne???

Skrevet

Har et fadderbarn vi også. Plan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...