Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er nok litt stor nedentil, og merker at somboer synes det er bedre når jeg kniper veldig når vi har sex, Han liker veldig godt når jeg rir for da klarer jeg å stramme mest der nede, i det siste har vi funnet en stilling han liker veldig, at han ligger på ryggen i senga og jeg rir han med ryggen mot han mens jeg bøyer overkroppen mot bena han. Det jeg lurer på er, finnes det noen stillinger der jenta kjennes trangere ut? merker veldig godt at han liker det trangt, da han tok meg bakfra i rompa ble han helt vill og virka som han ikke hadde kontroll over hvor godt det var, bare kjørte på... Tenkte f,eks om jeg rir han mens jeg har dildo/butplug i analen, vil da vagina kjennes trangere ut? Mulig dette er teite spm, men vil så gjerne gi han en perfekt kveld.... Tror han rett å slett tenner på at det er trangt! For når jeg rir han og strammer skikkelig, tar han tak rundt meg og presser meg opp og ned mens han sier, "åååh du er så trang, faaaen å trang du er, du er så deilig når du er så trang!" jeg tenner skikkelig når han sier sånn, for jeg vil jo være trangere enn jeg er....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Om du gjør knipeøvelser hver dag, flere ganger om dagen, og kniper om hver gang han støter inn så vil det nok hjelpe på i alle stillinger
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Er du sikker på at det er du som er "stor" nedentil. Han har ikke en litt liten da? Jeg trodde jeg var stor før. Men det er jeg virkelig ikke... Han som var liten.... Men visste ikke bedre...
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 kjøp deg "geishakuler" det trener opp musklaturen i skjeden. Fåes kjøpt på sexshops Brukte det endel etter fødselen min. Kan bruke det mens du driver med husarbeid o.l )
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 haha, takk for detaljene.. fnis... nei du må nok bare knipe, knipe og knipe. det hjelper etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Kanskje du er litt for våt, rett og slett? Lite trolig at du er for vid. Da er det vel heller han som er for liten til at han har fullt utbytte. For kvinnens skjede former seg lett etter det som kommer inn, eller ut(barn). At en stor penis gjør at vevet presser mer mot penis, er jo logisk....... Knipeøvelser er mest for å stramme opp bekkenbunnen, slik at du unngår plager som urinlekkasjer og nedfall senere i livet. Ikke for at selve musa skal bli så stram. Men du får jo mer kontroll over musklene der nede om du trener knipeøvelser, slik at du kan knipe bedre under samleie. Forresten - hvem av dere er det som sier du er for vid? Du? Da er det nok bare fordi du baserer dette på når han sier at du er trang. Ikke at du er vid......
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Tror stillinger der du spriker gjør det videre. Beina i hop litt smalere inni der. Fx en doggy der han har knærne ytterst er trangere enn om du skrever og har knærne ytterst.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Folk er jo forskjellige, men er ikke sikkert du er for vid.. kan hende at det er du og mannen din som ikke er helt perfect match når det kommer til størrelse på utstyr, om du skjønner hva jeg mener. * knipeøvelser, hver dag. * stilling : du ligger på ryggen med bena samlet. Bena kan du ha på ene siden av mannen mens han støtter seg med hendene på rompa/hofta di. Eller du kan ha begge bena samla på den ene skulderen hans.. Da vil du virke trangere.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Menn har litt forvridde syn å slikt. For eksempel; unge jenter og jomfruer er trange og voksne damer og de som har født vaginalt er vide. HELT FEIL! Det finnes 5-barnsmødre på 40 som er trangere enn 14-åringer. Og omvendt. Mye myter der ute.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Trenger ikke gå på sexshop, det herer "knipekoner" eller vaginalvekter på apoteket. Har ikke brukt det selv, men hadde en venninde som brukte det etpar timer daglig, og hun påsto hun ble mye trangere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå