yasmina Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 som er langt over gjennomsnittet til vanlig naar det gjelder aa vaere omtenktsom og grei fant ut at siden Mini er litt i overkant mammadalt saa ville det vaere godt for han aa ungene aa vaere hjemme alene en helg og foreslo derfor at jeg kunne ta med meg noen aa dra paa luksushotell i Dubai foerstkommende helg Saa i kveld skal det bookes hotell
It's all about me Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Usj, det var det siste jeg trengte å høre nå ( Jeg vil også.
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Det var omtenksomt! Regner med at du ikke bor i f.eks Alta, og at Dubai ikke er så langt unna :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Ååå, så snill han er Sånn kunne nok mannen min funnet på å gjøre også, dersom vi hadde hatt råd. Kos dere masse!
Gjest happy mom:) Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Å så deilig!!! Min mann er også slik, han har vært en helg borte med ungene nå og jeg venter de hjem nå i kveld:) Han skal også være alene med de ett par dager nå til uken, og de har også fri fra barnehagen
Ranveig R Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Du skulle ta med deg nokon, var det så? Viss du er absolutt i beit for venner, så kan eg ofre meg og bli med altså... (forutsatt at det er ca gratis å fly til Dubai) NYT oppholdet, det høyrest fantastisk ut!
yasmina Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2010 Du hadde vert hjertelig velkommen Ranveig, men dessverre saa er det daarlig med gratis fly fra Norge til Dubai :( Skal faktisk ha min lillesoester med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå