tregosten Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Blødning heter det vel.. Hvordan var den?
Carina har to små gull Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Heisann. Jeg blødde litt rundt da jeg skulle ha mensen og trodde løpet var kjørt. Det var brunt oh litt rødt og veldig lite. Kom litt en dag og brukte truseinnlegg, men så var det bom stopp den neste dagen. Testa positivt etter noen dager. Nå er jeg snart 13 uker
MammaMø85 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Samme her, men min bittelille blødning varte i ca 4 dager, men kun om morgenen...
tregosten Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ok. Takk for svar! Tar gjerne imot flere svar.. Spør bare fordi jeg hadde så rar blødning nå sist, men den var litt større enn dere beskriver. Men godt å vite til en annen gang kanskje..;-)
♥ Smurfen ♥ Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 jeg hdde nesten akkurat som vanlig mensblødning da jeg var gravid med min første, så det er fullt mulig
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Hadde brunlig blødning i ca 4 dager rundt IKM. Har ikke vært på ul ennå, men iflg blodprøver som måler stigning av hcg er jeg fortsatt gravid. Er 6+2 nå.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, jeg begynte akkurat paa dagen IKM aa spotte roedbrunt, som jeg alltid gjoer naar mensen melder sin ankomst, og trodde det var det. Dette varte et par dager, igjen, som det alltid gjoer, men i steden for aa bli roedere og mer mengde, som jeg forventa, stoppa det bare opp 3.dagen. Og da var testen svaaakt positiv. Venta enda paa at det skulla ta seg til igjen, men jeg er visst gravid:) 6+2 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå