Gå til innhold

Hvordan er det med deres håndvask da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden leste jeg om en ekkel undersøkelse som viste at 60 % av alle kvinner IKKE vasker hendene etter toalettbesøk. På offentlige toaletter avhenger det av om det er flere tilstede i "vaskerommet" utenfor toalettene hvorvidt noen vasker eller ikke. er det noen der vasker de fleste. Skjønt, vasker og vasker - jeg har selv ofte merket meg damer som setter på springen og såvidt stikker fingrene under strålen. Ser ut til å være kun for syns skyld.

Da tenker jeg, hvor mange av disse damene dropper håndvasken hjemme når ingen ser at de bare spaserer ut?

noen her som tør å innrømme at de er slappe med håndvasken? eller er ingen av de 40 % på dib?

og hvorfor tenker du at det ikke er så farlig om du vasker eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her, rettelse før noen arresterer meg - 40 % vasker ikke, det er det jeg mener i første linje.

Skrevet

Jeg vasker meg alltid etter dobesøk, og selv om jeg kommer rett fra håndvask på do, så vasker jeg de enda en gang før jeg begynner å håndtere mat på kjøkkenet.. Har hendt en gang eller to at jeg har måttet løpt for å ta telefonen rett etter dobesøk uten å få tid til å vaske hendene(vasker meg når samtalen er over, selvfølgelig), og da føler jeg at jeg har et tykt belegg av ekle ting på hendene, og det er så vidt jeg greier å holde i mobilen..hehe :)

Datteren min er også flink til å vaske hendene, samme med mannen min, etter at jeg har innprentet ham med hvor frastøtende det er å ikke vaske seg etter å ha vært på do.. :)

Skrevet

Jeg vasker meg godt - alltid. Til og med tommlene - som mange glemmer å vaske (bare tenk på det neste gang du vasker hendene).

Datet en type en gang som ikke vasket hendene. Det oppdaget jeg etter å ha invitert han hjem. Her hører man at vasken er på.

Det var så ekkelt å oppdage og jeg hatet at han tok på meg. Måtte bare droppe han.

Har også lagt merke til de damene som ikke vasker seg på offentlig toalett. Ofte pene damer i 50-årene. Tenker at de har flotte hjem, men et underliv som svir godt. Usj!

Skrevet

Overraskende høyt tall. Trodde det bare var menn som sluntret unna her.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg kan være litt sløv. Men jeg vasker alltid etter å ha bæsjet, etter å ha skiftet på baby og før jeg tar i mat (uavhengig om jeg har vært på do like før eller ikke)

Skrevet

Er veldig nøye med håndvasken. Å spare et lite minutt er ikke verdt det for å risikere sykdom etterpå.

På offentlige doer er jeg enda mer nøye, står lenge og vasker hver lille bit av hendene. Men det jeg også er veldig nøye med som de fleste glemmer er hva jeg tar på etterpå. Jeg stenger kranen med papiret og åpner døra med albuen.

For på de to stedene sitter det mye dritt (bokstavelig talt), og da hjelper det lite hvor nøye du er å vaske hendene rett før.

Skrevet

jeg vasker alltid, men ikke alltid like nøye.

Skrevet

Jeg er veldig nøye med hådvask, "yrkesskade" som sykepleier.

Men ja, jeg har merket meg at det slettes ikke er alle sykepleiere som har god nok håndhygiene heller. Bare det at enkelte bruker ring på jobb sier sitt. Det er veldig trist, egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...