Gå til innhold

15+5 og springer å tisser hele tiden ennå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde ikke dette være ferdig snart?

Har lest for noen uker siden at det burde ha kommet såpass langt opp nå at det ikke lenger klemmer sånn på blæren.

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare pga press på blæra at en tisser ofte, men hormonforandringene er like skyldige.

Så tissetranger forsvinner nok ikke før babyen er ute. Kan bli mindre i en periode, men borte blir den nok ikke.

Leste at det var kroppens måte å forbrede deg på nattvåke.

Skrevet

Jeg tisset mye og måtte ofte på do iløpet av hele svangerskapet, men etter uke 26/27 så tok det helt av og ble bare "verre og verre" ettersom ukene gikk. Var ofte oppe om natta

Skrevet

Ja dette er mitt 5.svangerskap og jeg vet at det også er forberedelse på nattevåk. Men alle de andre svangerskapene hr det vært veldig i starten, og så veldig på slutten, når det jo presser nedover igjen. Føltes bare litt uvanlig for meg ser du.

Hi

Skrevet

Hadde det slik i hele ene av mine fire svangerskap. Sjekket ofte for UVI, men det var aldri noe sånt, bare måtte ofte på do. Gjerne opp til 2-3 ganger i timen på dagtid og 4-5 på kvelden og 2-5 ganger i løpet av natten. Slitsomt! Var heldigvis ikke plaget i de andre svangerskapene mine.

Skrevet

Jeg hadde det sånn gjennom tre svangerskap... Fløy på do og tissa HELE tida, konstant i 9 mnd. Jeg hadde aldri UVI, så det var bare svangerskapshormoner i begynnelsen, og etterhvert så lå alle ungene og pressa på blæra mi. Holdt på å bli sprø en periode i hvert eneste svangerskap! Men nå, etter tre svangerskap er jeg verdensmester i å holde meg! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...