eja Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Vi feiret navnefest for datteren vår i går, og jeg brukte mye til i forkant på å finne ut hvor vi skulle bestille kaker. Sjekka alle de vanlige konditorene, som hadde dyre kaker, som dessuten ikke var særlig spesielle, og ingen kunne levere på søndager. Så kom jeg over denne siden: http://minkakeverden.mono.net/ Helt fantastisk flotte, spesielle kaker laget helt etter eget ønske. Samme pris som konditorene, helt fantastiske å se på og kjempegode! OG de kunne hentes på søndag. Var bare nødt til å vise dere, i tilfelle det er noen andre som leter etter den helt spesielle kaken til en stor anledning.
Ertekrok Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Her er en anbefaling fra meg også Vi bestillte dåpskake med foto hos Baker Hansen på Hasle Torg. Det var ikke noe problem å få den på søndag og den var superfin og ikke minst knallgod! stian
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Hei På kakefesten.com finnes det en tråd inne på forumet hvor dere kan spørre om noen vil bake for dere der i landet dere bor. Der inne er det utrolig mange flinke "hobbybakere" som baker kaker dere ønsker dere. De fleste har hjemmesider også så dere kan se hva de har gjort tidligere!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Her er også en som baker kaker www.kakefatet.mono.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå