Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Min gutt på 5år har hatt barnemark og fått en pille med Vermox for 4 dager siden. Men jeg ser han klør ennå. Er klar over at han skal ha en dose til, men da er det jo bare for å kvitte seg med egg. Marken burde jo være død og forsvunnet nå. Vi ser ingenting i avføringen hans og han sover om nettene, men det er noe med denne kløingen. Kan jeg gi enda en pille med Vermox? Dvs. 3 piller til sammen. Noen som har erfaring med barnemark? Når slutter man å klø? Og i hvor mange dager bør jeg skifte sengetøy?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har hatt det to ganger i år. Jeg vet ikke om du kan gi ham 3 tabl., men jeg regner med at dere har desinfiert alt i huset? type håndtak, toalett og kontaktpunkter. Dere har kokt alt av sengtøy, undertøy og klær? Dere går vel hele familien på kur? Hvis ikke så må dere det...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ser dette innlegget har 4 svar, men jeg klarer å bare lese et svar. Er det noe galt med dataen min? Eller ser alle denne feilen? H.I.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå