Gå til innhold

Endelig "fødeklar" :D


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 dager igjen her også!!!

Lei graviditeten er en underdrivelse, men det tar vel den tiden det tar. Har hatt noen nye opplevelser de siste kveldene, mensmurringer..Aldri hatt det før. Skal på UL i morgen for å sjekke status leie og størrelse på vesla siden hun er flyttbar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 37 i morgen og da er vi endelig fødeklare! Begynner også å bli rimelig lei av å være gravid nå...gleder meg veldig til å kunne gå i normale klær igjen og dessuten kunne bevege meg med litt mer eleganse en et fjell med føtter. Men nå har vi i det minste nådd den siste etappen, hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fødeklar enda, ikke før om en uke. Ble kjempe overraska når jeg så at jeg er under 30 dager igjen til termin. Det fikk jammen meg fart på alt jeg må gjøre før termin, så snart er det full gass her med vasking og rydding overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg fødeklar. Fire dager igjen! Er temmelig lei av å være gravid jeg også, men prøver allikevel å nyte de siste dagene med litt fred og ro og tid for meg selv. Vet at det fort blir hektisk etter at babyen kommer. Er lei av å være stiv og støl og ha vondt overalt. Sukk. Gleder meg ufattelig mye til fødsel og det fantastiske øyeblikket når man holder babyen for første gang...*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 35 nå, og nyter hver eneste dag jeg går gravid! Det er tross alt ikke mange ganger iløpet av livet man er i denne situasjonen, så selv om halsbrann plage, føttern har tendens til å bli tømmerstokker på kveldstid og det er vanskelig å kle på seg sko etc., velger jeg å se positivt på disse dagene som gjenstår og GLEDE meg med den lille i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...