Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 jeg la ut en seint i går kveld, når pleier de å gå gjennom kontroll på morgen da? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 La du den ut før 11 igår kveld så skal den egentligt komme ut den kvelden, tror vertfall det var kl 11.(23.00) så tror jeg det starter igjen kl 9 må morgenen? trodde det skulle stå når man legger ut annonse, og er andret tider i helgene
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 I løpet av to timer står det på sidene, men om man legger ut etter 23 vil det ikke komme før dagen etter. Om du logger inn på finn og trykker på "mine annonser" ser du om den er aktivert eller ikke. Om den ikke godkjennes får du en mail, så er lurt å sjekke mail også, så du får rettet annonsen og lagt den ut på ny om det skulle skje.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 jeg la ut etter 23 ja, og har fått mail. da blir den vel lagt ut snart da, siden klokka er over 9. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå