Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Eller går dere fra joggesko over til vintersko?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 går fra joggesko til cherrox eller vintersko. Kjøper ikke noe spesielle høstsko for bruk 1 mnd.
tine0810 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 I år hopper jeg over høstsko. Går etterhvert rett fra vanntette joggesko til viking thermo og vintersko! (oslo + mini har varme føtter:-))
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 De største får, men det er noe vi har begynt med etter de begynte på skolen, før det gikk de fra joggesko til støvler/cherrox en periode, så vintersko. Nå får de største noe som minner om kraftige joggesko med fòr, eller "fjellsko"-typer, som de bruker frem til snøen har lagt seg skikkelig, og som gjerne fortsatt passer i de ukene på våren hvor man trenger litt mer enn joggesko, men vinterskoene blir for kraftige. På småungene (under 6-7 år) ser jeg det som fullstendig unødvendig).
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Går rett fra joggesko til Gore-tex (det defineres kanskje som vintersko?)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Vi kjøpte adidas goretex overgangssko til lillemann på 2 år, og disse er knallgode, barnehagen er kjempebegeistret. Han har nå brukt disse istede for støvler/cherrox som de andre barna bruker, de er vanntette (må impregneres), og varme og gode siden vi både kan ha ullsåle og tykke ullsokker inni. Kostet vel ca 5-6-700 kr, og vi mener det er vel anvendte penger!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Kjøper selvfølgelig høstsko! hvorfor ikke? er altfor varmt å gå med vintersko nå! kjøpte et par til 600 er ikke så gærne priser!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Bruker høstsko, ja. Det er litt vått i gresset hele dagen, selv om det er sol og pent vær, så da blir de våte på bena i vanlige joggesko. Bruker vanlige også, men ikke om vi skal være i hagen eller barnehagen. Har Superfit sine lave gore tex joggesko/høstsko for andre år på rad nå, veldig fornøyd. Har plass til tynne ullsokker i dem, så de kan brukes helt til snøen kommer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Som regel vokser mine barn ut av joggeskoene som de får til våren. De får vel joggesko i februar/mars og så bruker vi vintersko igjen i oktober/november, så da får de høstsko når de har vokst ut av joggeskoene. Synes 600kr var ganske dyrt!! Jeg kjøpte for 400 kr til lillebror og 300 kr til storesøster siden de var nedsatt. Det er gore tex som er litt høyere enn vanlige på ankelen. De kan også bruke disse om vi skal på senter, på besøk ol. også da. Ikke bruke kun vintersko og litt støver/cherrox hele vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå