Gå til innhold

Cherrox eller sko? Hva bruker dere nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og i ukene fremover? Bor i Oslo. Ved hvilken temperatur bruker man cherrox, og hva slags sko bruker dere evt før vinterstøvlene tas i bruk. Har en tass på 2 år..

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok i bruk vinterskoene i dag for første gang siden det var minus.... men sendte med joggesko i barnehagen også.

Skrevet

Vi bruker cherox når det er så kaldt som det var i dag (0). Cherox skal vel brukes når det er litt over og under 0 grader(?). Men hun har også støvler og joggesko i barnehagen, var jo tross alt 12 grader nettopp. Eldstejenta vår på 8 bruker også cherox nå.

Vintersko synes jeg blir litt for heftig, de brukes jo tross alt ned i 20 minusgrader. Cherox er mer passende da i, bruker dem når det så vidt begynner å bli minusgrader også

Skrevet

Cherroxer om mårran, for det er surt og kaldt. Men sender med joggesko i bhg, for tempen kan fort bli 10+ på dagtid her.

Vintersko begynner vi ikke med før det er blitt minusgrader.

Skrevet

Vi har adidas goretex overgangssko til lillemann (2 år), med plass til ullsåle og ullsokker. I tillegg har har han Viking termostøvel i barnehagen hvis det blir veldig vått og slapsete. Litt tidlig med vintersko nå syns jeg.

Skrevet

Her bruker vi bare cherrox på de aller, aller våteste litt kalde dagene. Ellers bruker vi enten joggesko eller gore-tex sko på barna, alt ettersom temperatur. Cherroxer puster ikke og er ikke gode for føttene, så de bruker vi bare når vi absolutt må, som de dagene det har rent vann oppi gore-tex'ene slik at de er våte og det er enorme dammer/mye slaps ute. Gore-tex vintersko er da ikke varmere enn cherrox vel? Vil nå nesten si tvert om jeg, at det er mer behagelig siden de puster og regulere varmen til en viss grad.

Skrevet

Cherrox.. Men her snør det idag, hehe. Så vurderte faktisk å ta på henne vinterskoa idag.

Skrevet

Mine har gore tex joggesko som har litt høyt skaft (?), opp på ankelen. Og det er litt for i.

Blir litt varmt med både vintersko og cherrox synes jeg. Vi har ikke hatt minus eller null enda da.

Skrevet

Jeg har cherrox , vanlig sko, stølver og vintersko i barnehagen, så velger barnehagen hva de tar på. I dag hadde de burkt vinterskoen (bergen) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...