Gå til innhold

Dette med MA/ evt. SA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man fortsatt vil ha graviditetssymptomer ved en MA?

Fikk beskjed for 1,5 uke siden at jeg var gravid, ca 5 uker på vei(UL). Tenkte at det kan overhodet ikke stemme, måtte isåfall vært 7-8 uker på vei. Har småblødd litt hver dag i forrige uke og hadde en skikkelig blødning på fredag.(Ingen klumper og varte kun i 15 min).

Hele helgen har jeg ikke blødd og går liksom og venter på at jeg skal begynne å blø igjen for at kroppen skal ordne opp dette selv, har hatt en sa før i uke 6 og vet hvordan det arter seg.

Nå er jeg redd det fortsatt ligger i kroppen min og ikke kommer ut på egenhånd. Full av hormoner og alle gravi-symptomene er der enda inkl oppkast og tissetrang. Er det normalt å fortsatt ha det sånn ved en evt MA?

Vil bare at det skal gå over!!!!

Takk for at du gadd å lese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

Jeg hadde en MA i oktober i fjor, og da blødde jeg bittelitt en dag (friskt rødt blod) og så brunlig utflod i ca en uke etter dette. Jeg var da på UL og fikk konstantert MA og utskrapning en uke etter blødningen startet. Men jeg hadde svangerskapssymptomer helt til dagen etter utskrapningen...

Samtidig skal det sies at jeg i dette svangerskapet hadde omtrent samme "symptomer" som forrige gang.. småblødninger (friskt blod) og brunlig utflod gjennom stort sett hele 1. trimester - og jeg er fortsatt gravid, med termin idag! :)

Så det er ganske vanskelig å vite! Og jeg tror jeg kanskje ville tatt en tur til legen og bedt om en hcg-prøve eller en henvisning til en ny ul hvis jeg var deg. Alternativt bestilt time til ul hos en privat klinikk..

Lykke til!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...