Gå til innhold

Jeg er 24 uker på vein men har ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fått linnea streken eller kynnere. Jeg har hatt begge delene i di andre sv.skapene, men ikke denne ganga. Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 32 uker og har ikke hatt kynnere ennå. Linea streken oppdaget jeg forrige uke at så vidt begynner å komme. Er nok helt normalt at dette varierer ;)

Skrevet

jeg er også 24 uker på vei, men har heller ikke linnea strek.. jeg har hatt noe kynnere, men veldig lite..

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei, og har ikke fått verken kynnere eller linnea-streken.. Ifølge jordmor er det ikke alltid man får linneasreken i det hele tatt! :) Så tror ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg har derimot får litt mer hår på magen, rundt navelen :P

Skrevet

Ingen svangerskap er like sier man så kan jo hende det dukker opp etter hvert :) Ei venninne gikk gjennom hele svskapet uten kynnere (som hun kjente selv) helt frem til fødsel startet.

Jeg er 34 uker nå. Sniker litt innom forum :) men jeg har ingen strek.. Kynnere derimot.. Ingen strek sist heller på meg..

Skrevet

Streken så jeg aldri første gangen og har heller ikke dukket opp nå.

Kynnerne kjente jeg først den siste måneden med den første, men nå har jeg kjent kynnerne fra uke 18, vonde er de og:( og kommer i hytt og gevær;)

Skrevet

Jeg hadde linnea-streken med førstemann, men ingen antydning engang med nr to. Blir spennende å se denne gangen, men begge deler er like normalt :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Det er helt merkelig hvor forskjellige 3 sv.sk kan bli!

Skrevet

Selv så er jeg 24+3 men har ikke fått noe av de..og jeg er 2gangsfødende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...