Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #26 Skrevet 11. oktober 2010 Herregud for en drittsekk.. Blir skikkelig dårlig når jeg leser hvordan han behandler deg Ingen kvinne fortjener å bli behandlet slik, det er jo trakassering og bevisst nedverdigende oppførsel. Denne mannen vil ikke komme til å forandre seg, men vil mest sannsynlig bare bli verre.. Tro hva det neste er han vil finne seg på til å si eller gjøre mot deg? Har du noengang tenkt over det? Og 7-8 kg for mye er jo ingenting, og ialfall ikke begrunnelse nok til å terrorisere og nedverdige deg... Kjære deg, håper du kommer deg vekk fra denne mannen og får et liv som du fortjener.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #27 Skrevet 11. oktober 2010 Fy f... for en drittsekk av en mann du har! Du skal drite i at han er snill og grei mot alle andre, for slik han oppfører seg mot deg er ikke akseptabelt i det hele tatt! Ikke er du den stygge ulven her heller, du kan ikke bo med et sånt troll. Du sier at du blir fordi du vil gjøre det beste for barnet ditt - men har du ikke tenkt på at barnet vil legge merke til at mor ikke har det så godt...og vil ha det bedre med en mor som er lykkelig. Du fortjener mye bedre, og selv om et brudd er vanskelig så burde du heller ha en mann som virkelig elsker deg og er god mot deg. 8 kg for mye?? Fødselsvekt??? Nei vet du hva, dette er noe av det verste jeg har hørt. 8 kg er ikke mye og vil forsvinne av seg selv uansett. Hvis han er så overfladisk så er det ikke et stort tap heller.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #28 Skrevet 11. oktober 2010 Sikker på at dette ikke er hans måte å gjøre det slutt på? Han er nok for feig til å si det rett ut, så han jobber godt for at du skal gå.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #29 Skrevet 11. oktober 2010 Bra å høre at jeg kan få hovedansvaret. Har absolutt vært den som har vært sammen med barnet mest. Han har ikke hatt en dag pappaperm og jeg både henter og bringer i barnehagen, er mest sammen med han i helgene og legger han i 95% av tiden. Det er meg barnet vårt er aller mest knyttet til og ofte vil han ikke gi faren sin en klem, klynger seg ofte til meg, og vil aller helst bare ligge helt inntil meg om natten. Kanskje dette egentlig preger tilværelsen hans? Samboer tror jo alt er i skjønneste orden, så tenkte at samboerkontrakt kan være lurt, så han ikke prøver å karre mest mulig til seg og ikke ta hensyn til meg i tilfelle et brudd.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #30 Skrevet 11. oktober 2010 Har du spurt ham om HVORFOR han gidder og være sammen med deg siden du er så "stygg og feit", det bør du spørre han om neste gang han er frekk/spydig mot deg...Og så bør du legge til; "men jeg orker ikke mere, jeg har nok av beudrere som med glede ville hatt den " feite" kroppen min! Så jeg tror det er best at det blir slutt mellom oss nå".
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #31 Skrevet 11. oktober 2010 Trur de aller fleste her er enig at du burde ikke trenge å finne deg i dette forholdet og at du står sterkest når det kommer til samvær av barnet deres.. Men kan jeg spørre deg hvordan dere er stilt med hus/leilighet/innbo/bil/hytte osv? Har dere kjøpt sammen, eller leier dere? Hvem står alt sammen på? Du må huske på at det er nye regler nå idag, og samboere over et visst antall år har fått flere rettigheter som tilnærmer seg mer de rettigheter som ektefeller har. Anbefaler deg å google det.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #32 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er kristen, og tenker i utgangspunktet at folk går for lett fra hverandre. MEN!!!! Denne mannen er ikke helt frisk, og han har faktisk klare psykopatiske trekk. Han mobber deg og er slem mot deg. Det skal du ikke finne deg i!! Jeg hadde stilt klare krav: a) Enten går dere i parterapi sammen. Der må du legge kortene på bordet! Det er ikke umulig at han kan få hjelp og bli en bedre samboer. Eller han får komme seg til h***** ut! Det er han som har brutt med deg allerede, for han oppfører seg ikke som en kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #33 Skrevet 12. oktober 2010 Hva har det at du er kristen å gjøre med hva du synes om at folk går fra hverandre??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #34 Skrevet 12. oktober 2010 Kan du ikke filme mens du er utro så kan du overraske ham med en spennende opplevelse mens du skal gi ham munnsex, det hadde denne drittsekken fortjent....... seriøst KVITT deg med faenskapet.
Lilleleen Skrevet 12. oktober 2010 #35 Skrevet 12. oktober 2010 Har ikke noen andre råd til deg, annet enn de du har fått her. Så sender deg en stor klem også håper jeg du finner en god løsning for deg og barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #36 Skrevet 12. oktober 2010 7-8 kg for mye er jo ikke MYE! Hva veier du da? (ikke at det er viktig her, men...) Fy søren for en mann! Ser han ut som Brad Pitt selv kanskje? Nei, vet du hva. Dette er sååå grusomt gjort! Klem
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #37 Skrevet 12. oktober 2010 Fy for en drittmann! Hiv ham ut umiddelbart. Ærlig talt, dette hadde jeg ALDRI tolerert! Munnsex kun i hans favør!??? Hva?? Du må skaffe deg litt selvrespekt jente. Det første du skal gjøre er å kaste denne egostiske, sjåvinistiske møkkamannen på dør.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #38 Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor tror du? Fordi Bibelen lærer at man ikke skal skille seg, kanskje? Ville bare vise henne at jeg ikke fordømmer henne, men jeg visste jo at noen ville reagere på det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #39 Skrevet 12. oktober 2010 Leste jeg riktig? Dere har kun sex ved at du gir ham en blåser mens han ser på andre på en skjerm? Hvis ikke dette er tull, har du større problemer enn du er klar over. Få deg litt selvrespekt og flytt. Og gud forby at barnet deres skal lære en eneste ting av sin far.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #40 Skrevet 12. oktober 2010 Har svart før på dette innlegget, men det gjorde meg så forbanna at jeg må bare spørre deg om du i det hele tatt ønsker å beholde denne mannen. Og du kan da umulig ha lyst på ham sexuelt? Du blir jo missbrukt og behandlet som en hore. Jeg synes det der med suging var så jævlig at jeg faktisk mener dette ufordragelige nullet ikke burde få lov å gå blant oss på gaten. Men du har uansett min sympati., Ingen skulle behøve å leve under slike vilkår. Vi bor da ikke i Afganistan i Talibantiden.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #41 Skrevet 12. oktober 2010 hva får DU ut av dette forholdet egentlig?så hvorfor blir du?du kan da vel få deg bedre mann enn denne idioten her vel!
Gjest yrild Skrevet 12. oktober 2010 #42 Skrevet 12. oktober 2010 Hei :-) Jeg skriver til alle her inne som klager på mannen sin at de burde gå i parterapi, kjempe for forholdet etc etc... men... kom deg for guds skyld vekk fra denne mannen!! Dette er umulig godt for barnet deres heller!! Hva slags forhold skal barnet deres få til egen og andres kropp og hva slags menneskebilde får han om det er slike utsagn han/hun skal få slengt rundt øra gjennom oppveksten. Fy for et menneske! Kom deg vekk!! Han får vel neppe 50 % hvis han er så mye borte fra barnet og du har stort sett hovedomsorgen!?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #43 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg hører med blant de få her inne som synes det er greit at en mann kommenterer sin kones vekt og omvendt, så jeg forberedte meg på å skrive et innlegg som kanskje kunne tale hans sak i noen grad. Men da jeg leste hva det dreide seg om, ble jeg helt satt ut. Han bruker jo deg som skurefille og passer på å bryte deg godt ned samtidig sånn at ikke du skal tro at det finnes noe der ute uten ham heller. Dritt, dritt, dritt av verste stort, ikke utsett deg selv eller barnet for noe så destruktivt som å bli værende i det ormebolet av et hjem. Du har åpenbart mye attraktivt ved deg siden du fungerer godt på jobb og sosialt (du får komplimenter, folk er hyggelige..), og du må sporenstreks begynne å dyrke de sidene ved deg selv. Ikke er du feit heller - syv/åtte kilo for mye, hva er det? Suging/dataskjermepisoden må være det skrekkeligste jeg har hørt på lenge, fatter du ikke hvordan han pisser på deg? Jeg har aldri skrevet et så bastant innlegg her inne, fordi jeg "alltid" regner med at det ligger mer bak en det som presenteres av en HI. Men det kan ligge så mye bak det bare vil, du forteller her om en psykisk mishandling som ikke ligner grisen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #44 Skrevet 12. oktober 2010 Dette er psykologisk mishandling, og nå kommer jeg med et moralsk ukorrekt råd: Skaff deg en elsker. Mulig han blir sjalu og får spenning og gnisten tilbake og begynner å kjempe for å beholde deg og innser hva han faktisk har og at andre gjerne vil ha deg. Eller så klikker han eller blir kjempelei seg og kanskje vil skilles. Uansett er det bedre en sånn du har det nå. Du er helt sikkert både tiltrekkende, sexy og vakker, det er bare han som har mistet spenningen og gnisten. Ikke la deg bryte ned.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #45 Skrevet 12. oktober 2010 Først og fremst tror jeg dette er løgn og at du er et forumtroll. Skulle det likevel være sant....dere fortjener juling begge to!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #46 Skrevet 12. oktober 2010 Kjære HI. Kom deg vekk fra dette udyret.Jeg vil råde deg til å gi ham en siste sugejobb likevel. Men denne gangen gjør du som tidligere er nevnt,-bit kraftig til. Jo mer blod jo bedre. Det eneste jeg frykter da er at han kan komme til å like det. Sånne typer viser seg ofte å være ganske så perverse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå