Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Mannen min har ikke fått bursdagsgave av sine mor, 2 år på rad nå. Fordi hun har glemt det, i følge henne selv. Søsteren hans har fått hvert år. Hva tenker dere om dette? Hadde noen av dere kunne glemme et av deres barns bursdag? Nå er det ikke gaven i seg selv jeg tenker på, men oppmerksomheten på den dagen For meg er det like stort når barnet vårt fyller år, som det er for han selv, så er det en dag jeg virkelig vil ta vare på og gi min sønn en oppmerksomhet er det på bursdagen hans..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Moren min har glemt bursdagen min et par ganger. Sånn på ekte. Jeg har jo alltid fått gave likevel, men ikke nødvendigvis på selveste dagen da, he he. Stakkars mor er distre av natur hun.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Herregud er det en voksen mann du snakker om???!!!! Trodde fra overskriften at det dreide seg om et barn... Vent skal jeg ta frem fela mens vi alle gråter en skvett for din VOKSNE mann som ikke har fått gave av mamma'n sin! Staaaakars:(
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Min svigermor gir ikke gave til sin sønn/min mann. Nå gråter vi ikke av det, selv om jeg alltid vil gi min sønn gave - også når han er voksen. Men her ringes det heller ikke - og det er bare smålig. Man ønsker da sitt eget barn en god bursdag. Her får også søstre gave - og jeg forstår ikke hvorfor dem får, men ikke han. Men nå er min svigermor en dame som heller ikke bryr seg noe særlig om barnebarn. Iallefall ikke sin sønns barn. Dette året skal jeg "glemme" svigermors bursdag. Ja, jeg skal falle ned på hennes nivå for det er nok det hun ønsker.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Faren min husket aldri bursdagen min etter at jeg flyttet hjemme ifra, aldri. Kunne ringe på dagen, men da var det bare for å snakke om været.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 yngste søsteren til min mann får gave til bursdagen, min mann får hvis han har flaks, en sms. Samme med storesøsteren hans. Dette er morens måte å uttrykke på at hun er missfornyd med sine barn og deres valg i livet. Jeg har til nå i de 13 årene vi har vært sammen, en gang fått gratulerer med overskudd fra henne.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg glemmer fort mine egne foreldre og søsken (er selv distre og dagene er hektiske). Jeg kan huske det dagen før og dagen etter, som oftens husker jeg det på dagen (lagt inn melding på tlf.). Men får som regel sendt en pakke, enten 1 mnd for tidlig, for å være sikker, eller litt for sen.t Kan godt glemme å ringe selv jeg. Kan ikke skjønne atd et er SÅ nøye, nå som vi er voksne :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Klart man kan glemme, men jeg synes det er litt rart om hun alltid husker på sine døtre, men ikke sin sønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå