Gå til innhold

Til pappa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for at du har gjort meg til en voksen kvinne uten selvtillitt...

Takk for at du har fått meg til å ta meg til takke med det jeg får... og blir såret hver eneste gang...

Takk for at du gjentatte ganger har fortalt meg hvor lite verdt jeg er, hvor dum jeg er og hvor lite man kan regne med når det gjelder meg...

Takk for at du behandlet mamma så dårlig, og for at jeg måtte se det...

Takk for at du aldri var der for oss, for alle gangene jeg gråt meg i søvne fordi jeg følte meg ensom..

Alle gangene jeg har følt folk har ledd av meg, selv om de ikke har det, pga mangelen på selvtillit.. selvtillit du skulle ha gitt meg...

Takk pappa, for at du har hjulpet meg til å bli som jeg er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å takk mamma for at du ikke gjorde noe med dette,å derved hjalp til med at jeg

-følte meg ensom

-at du lot far fortelle hvor lite verd jeg var

-hvor dum jeg var

-at jeg mangler selvtillit

Er det mulig ????Jeg bare spør!!!

Skrevet

Snufs,utrolig trist at du hadde en vond start på livet. Jeg kjenner meg igjen i de ulike følelse du beskriver. Trøsten er at vi ikke gjør det samme mot våre barn.

Du er et godt menneske.

Lykke til,søster

Skrevet

Har selv vokst opp uten far og med en mor som er alkoholiker. Barndommen har vært lite god, jeg har mange vonde minner og mye som er fortrengt.

Når jeg selv ble voksen kom jeg til slutt dit at jeg måtte slutte å klandre andre for det som har skjedd, slutte å stadig tenke tilbake, slutte å synes synd på meg selv og unnskylde alle dårlige sider med meg selv på min barndom.

Det som har vært har vært, det kan ingen snu på. Det har gjort deg til den du er, men du kan forandre deg. Du er ikke et sluttprodukt, du lærer hele livet.

Skrevet

Gi slipp på fortiden. Du har to valg, dvele ved fortiden eller gå videre med livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...