Gå til innhold

Herregud, jeg er så redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen drar min mor, og mine 3 småsøsken til Syden, de skal være borte i 14 dager, og jeg klarer ikke legge fra meg tanken på alt det vonde som kan skje. Jeg er kjemperedd for at flyet skal styrte, at de blir kidnappet, jeg er redd for alt!

For noen år siden ble jeg også spådd av en spådame.. ALT hun sa om fremtiden da, har til nå stemt, og hun sa også at det kom til å skje en alvorlig familieulykke innen 5 år. Dette er kanskje 3-4 år siden.. Tenk om dette er den store familieulykken? At feks flyet styrter, og alle mine kjære dør fra meg?

Herregud, jeg har vondt i magen på grunn av dette, noen som har noen gode ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På grunn av slike ting skal man unngå spådamer. Plutselig sier de noe som ødelegger livet, og det verste er at man har betalt for det!

Skrevet

Det er ikke rart du er redd, men vet du hva? Jeg er kristen, og vet hvilken kraft det er i bønn, så jeg tar meg den friheten og ber for dere!

Himmelske Far, jeg ber om beskyttelse for denne jenta og hennes familie. Jeg bryter denne forbannelsen som denne spådamen har sagt til henne, i Jesu navn! Jeg ber om beskyttelse for dem alle sammen, og at de skal få kjenne din fred og vite at alt negativt og forbannelser som er blitt sagt mot dem, er brutt nå i Jesu Kristi navn. Jeg takker deg Herre for at du velsigner denne jenta og hele hennes familie med et godt og langt liv, og at alle ulykker og sykdommer skal holde seg langt unna dem, i Jesu navn! Amen!

Skrevet

Kanskje den alvorlige familieulykken er at både du og din mor legger på dere 5kg?

Du kan tolke alt som du vil. Det er faktisk du som sitter med makten om hvordan du vil takle dette.

Idiotiske spådame!

Skrevet

Får latterkrampe av sånne hyperkristne folk :-D Og det er mer normalt å snakke til Jesu og Gud enn med en spådame liksom...

Skrevet

Jeg bruker også bønn når jeg er redd, har vært mye redd for mitt eldste barn, da ber jeg om beksyttelse fra Gud og universet. Uansett, det hjelper meg veldig. Begynte å be i en periode hvor jeg hadde en alvorlig livskrise.

Skrevet

Jeg kjenner spåmiljøet ganske godt, hva het denne spådamen? Jeg har opplevd lignende, meg og flere og det er rett og slett farlig at noen får sitte slik og "arbeide", så godt at du forteller om det, det blir redningen din skal du se

Skrevet

Vi bare kommentere hun som ber for deg, hi. Jeg vil ikke karakterisere meg som kristen,men om noen hadde bedd(bedt?) for meg hadde jeg syntes det var fantastisk fint gjort. Det skader nå ganske sikkert ikke. Har også tro på bønnens kraft, men ikke skråsikker på grunnen til dette.

Skrevet

Eller kanskje den store ulykken er at du til slutt må legges inn med angst?

Du kan ikke gå rundt å være kontant redd for at noe skal hende deg eller de rundt deg, da slutter du å leve og slutter å sette pris på livet. Nyt øyeblikkene dere har sammen og la de rundt deg få vite at du er glad i dem og setter pris på dem. Du kan rett og slett ikke passe på alle hele tiden, og det er heller ikke ditt ansvar.

Skrevet

Anonym 08.57:

Du må bare le og håne meg eller andre kristne.

Jeg har drevet med spåing i tarotkort selv tidligere, og jeg ble spådd av andre. Har drevet med en del andre okkulte ting også. Jeg har opplevd mye fra åndeverden, og jeg vet at ORD har kraft i seg. Jeg ble en kristen for noen år tilbake, og har opplevd mye godt etter at jeg tok i mot Han som min frelser.

Min tro på Jesus er levende, og jeg vet at tro og bønn har en sterk virkning til å forandre menneskers liv til det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...