Gå til innhold

Av alle pinlige ting man kan spørre om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg har liten lyst til å spørre legen min om dette, så jeg prøver meg her:

Jeg har begynt å få en slags utslett/byller i rumpesprekken og litt ut på rumpeballene. De er på størrelse med og ser ut som myggestikk, og de klør. De forsvinner etter et par dager. Jeg har vanligvis minst en. Trodde først det var kviser, men de inneholder ikke puss, og de klør. Noen som har en anelse om hva det skyldes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en liten hemoroide.

Kjøp sheriproct, xyloproct eller alcos anal i morra og se om det hjelper.

Lykke til:)

Skrevet

Beklager, jeg skeivleste rumpehullet:S

Du har sikkert ikke hemoroider PÅ rumpa nei.

Det kan skyldes hormoner, bruker du hormonspiral eller p-piller?

Skrevet

Ar du gravid? Kan være hemoroider, men litt usikker der med tanke på at du sier ut mot rompeballen også... Har du hatt ny sexpartner og analsex? Kjønnsvorter? Det finnes leger man kan spørre på nettet også...

Skrevet

Ja, bruker p-piller (Yasmin), men har brukt de siden 2001, og dette har først skjedd de siste par månedene :/

HI

Skrevet

Hemorider på rumpeballene? Hehe, tror du har trøbbel med anatomien gitt...

Til hi: kan være utslett av noe slag, forsøk å smøre med en god eksemsalve. Hold området rent, og forsøk å unngå å klø. Det kan også være eksem forårsaket av allergi, så tenk gjennom om det er noe du kan reagere på. Om det vedvarer så anbefaler jeg alikevell en tur til legen, slikt er plagsomt.

Skrevet

Bruker du tøymykner?

Gjenvunnet toalettpapir?

Kanskje du reagerer på dette? Prøv å kutt ut ei stund å se:)

Skrevet

Nei, det er ikke hemoroider, de dukker opp på huden, ikke nær rumpehullet. Har ikke ny sexpartner, har aldri hatt analsex. Kan ikke tenke meg at det er kjønnsvorter. Som jeg skrev ser disse ut som myggestikk, eller små kviser. De klør, men forsvinner av seg selv.

Hvor kan man spørre leger på nettet...?

HI

Skrevet

Tenk over om du har gjort noe nytt. Kan være allergisk reaksjon. Nye laken kan være nok... truseinnlegg? Andre ting? Holdt på å si loppebitt, men det er lite sansynlig når det er kun der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...