Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 klar over at dette er brannskade sak nr 1?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror ikke mange gjør det. Selv har jeg aldri sett noen gjøre det. Tror de aller fleste har vett til å forstå at det kan føre til brannskader.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 For det er noe i veien med dem,å nei 23.23 mange vet ikke ,eller vil vite hvor stor skade barna faktisk kan få. Mange foreldre er egoister og jeg synes synd i de barna !
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Av samme grunn som mange drikker Cola ved tastaturet? Men jeg er enig, babyen bør ikke befinne seg under en glovarm kaffekopp eller vannkoker. Selv om babyen bare får kald saft på seg blir den jo veldig våt, og man har kanskje ikke med klesskift fra ytterst til innerst.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Hva i huleste har kald saft med glovarm drikke å gjøre? Og Cola v tastaturet, kan vel heller ikke sammenlignes. Om folk ødelegger sine ting driter jeg i, men ikke ødelegg barna deres! Det er en stygg uvane å drikke kaffe/te med barnet på fanget!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Det er jo bare å ha litt kaldt vann/ isbiter i, så kan man pelme innpå... Det gjør jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå