Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 vil først si at jeg er utrolig glad i barnet til typen, og hun er en snill unge, og barna mine ser på henne som søsteren sin=) men er mange ting som irriterer meg veldig her. er typen som irriterer, ikek barnet.. for det første er det maten....hun spiser nesten ingenting i det hele tatt!alt er bare ekkelt!!hun kan se på maten, og si æsj, vil ikek ha, kan ikke spise den smørosten for den er i boks, ikke på tube. kan ikek spise de pølsene, men kan spise di andre pølsene...osv en gang for litt siden lagte me pølse og potetmos...hun ville ikke ha pølse...så varma en karbonade...ble stort bråk og grining, men la nå burgeren på tallerkenen...det hele endte med at hun bare spiste burgeren og ikke potetmosen!er et mareritt å be di på middag, for alt er bare bæsj!i går fikk jeg nok da hun satt vedsisden av sønnen min som spiste,(han spiser alt han får) og sa hele tiden at hun vlle ikke spise det, for det var så ekkelt!da sa jeg fint og strengt i fra at sånn sier hun ikke om mat!heldigvis hører hun på meg! foreslår me å finne på ting, så sier hun bare; nei det vil jeg ikke, for det er kjedelig. klær:kan ikke gp ut før me har funnet akkuratt DEN buksa...(men det er vel miligens en jenteting?) hun skal bestemme alt hun og sønnen min(han er to år yngre) skal finne på. alt han sier er kjedelig filmer:kan ikek se den, for er ikek bilde av noen prinsesser på coveret! dette er bare noen få eksempler....begynner å bli litt slitsomt i lengden, iallefall det med maten...og det som irriterer mest er at typen ikke gjlr noe for det!!han bare gjlr det hun sier, helt til han får nok å klikker!i stedet for å ta det med en gang!jeg tørr nesten ikke si noe selv heller, for da blir han plutselig som en pus ovenfor jentungen, finsnakker til henne osv...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg ville ikke mast, latt henne selv forsyne seg av det som står på bordet og vært tydelig på at det bare er det som er servert som er mat nå. Så kan hun spise det som hun selv synes virker ok og til hun er mett ... og så ikke småspising innimellom annet enn for eksempel gulrøtter eller epler som man ikke blir så mett av. Det fungerer bra med sønnen vår som har hatt problemer med at han ikke har villet ha mye forskjellig av matsorter. Men du må få med deg pappaen da. Ellers blir det jo bortkastet at du skal prøve å være "streng" ... og det å mase om at man skal spise ditten og datten virker ofte bare mot sin hensikt (på lik linje med å servere nugatti hver gang barnet sier "æsj, jeg vil ikke ha middag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå