Gå til innhold

Synes Eivind Hellstrøm er så herlig!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så skjønn den mannen., Lidenskapelig og ekte. Fatter ikke at dere gidder å henge dere opp i at han er den rollem i tv programmene. Han lyser jo gjennom god, han skal jo være streng i Hellstrøm rydder opp, hadde jo aldri funka hvis ikke .-)

 

Jeg elsker å se når han rydder opp, har glimt i øyet og jeg ser at han er en god mann!!!!

 

Måtte bare si dette til noen, istedet for å bare snakke med meg selv. For somregel er det negative ting jeg gidder ymte om

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er hyggelig og søt, og slettes ikke slem. :)

Skrevet

Ja det er kjekt å se på hans programmer

Men den brasilianske damen han hjalp denne gang er meget spesiell..jeg vet hvem hun er...men det er en annen sak:)

Skrevet

Jeg liker han i programmet, men ikke i virkeligheten! Mannsjåvinist og ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...