Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Han er så skjønn den mannen., Lidenskapelig og ekte. Fatter ikke at dere gidder å henge dere opp i at han er den rollem i tv programmene. Han lyser jo gjennom god, han skal jo være streng i Hellstrøm rydder opp, hadde jo aldri funka hvis ikke .-) Jeg elsker å se når han rydder opp, har glimt i øyet og jeg ser at han er en god mann!!!! Måtte bare si dette til noen, istedet for å bare snakke med meg selv. For somregel er det negative ting jeg gidder ymte om
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Han er hyggelig og søt, og slettes ikke slem.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Ja det er kjekt å se på hans programmer Men den brasilianske damen han hjalp denne gang er meget spesiell..jeg vet hvem hun er...men det er en annen sak:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg liker han i programmet, men ikke i virkeligheten! Mannsjåvinist og ekkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå