Gå til innhold

Neseblod!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Jeg har aldri i mitt liv blødd neseblod.. ALDRI! Men i dag begynte jeg å fossblø av nesen, helt uten grunn! Jeg syntes jo dette var veldig ekkelt. Vet jo at det er vanlig å blø neseblod en gang i blant, men for meg er det altså ikke vanlig da det aldri før har skjedd. Det første som slo meg var at det hadde med graviditeten å gjøre. Er 24 uker på vei.

 

Er det noen av dere gravide som har opplevd det samme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei =)

 

ja, jeg har vært kjempe plaget med neseblod i svangerskapet.. har riktignok roet seg en del ned nå, men hender fremdels av og til.

 

veldig irriterende til tider, men er vel ikke så mye å gjøre med det =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja, så da har det en sammenheng :) Litt betryggende å høre at det ikke bare er meg!

Nei, det er ikke spesiellt behagelig! Godt det har roet seg for deg, og at du ikke er like ille som det var :)

Håper for min egen del at det var nå denne ene gangen!! hehe :)

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Jeg begynner å blød når jeg dusjer eller kaster opp. Er noe med slimhinnene som skjer når man er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Tror det er ganske vanlig.. Jeg blør heller aldri neseblod...

Jeg var også ute på restaurant og spiste sterk suppe... og tenkte.. guri som det renner av nesa.. og gjett hva... det var blod.. noe så pinlig. Helt uvanlig for meg, men har hørt at det er vanlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...