Gå til innhold

Eggløsning, cyster og evt graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødsel for 5 år siden har jeg slitt med vann cyster relativt ofte. Jeg har også hatt påviste celleforandringer i livmortappen som dem brann bort med laser. Jeg har siden fødsel hatt flere positive tester men bare 1 til 2 uker over IKM kommer det kraftige blødninger og smerter. Jeg har opplevd dette mange ganger. Og legen min mente at dette var en veldig tidlig SA som han kun har tatt prøver av de første gangene nå tar han ikke prøver lengre. Han mener at i min unge alder av 25 år så har jeg enda tid å til å prøve å feile. Jeg har spurt om man kan gjøre noe med vanncystene, og det er tydeligvis umulig. Jeg har hørt om inngrepet ved celleforandringene kan ha forårsaket noe, og han sier nei siden ingenting ble skjært bort bare svidd bort. Jeg har til og med ringt clearblue og alle andre test selskaper for å høre om feiler ved testene deres, og alle hilser meg og forteller at jeg er gravid når testen har vært der. Jeg er evig takknemmlig for det barnet jeg har og hvis jeg kun sitter med han resten av livet så håper jeg han kan gi meg mange barnebarn jeg kan glede meg over. Jeg har mest lyst å skrike, får ikke hjelp hos noen av legene. Har vært på sykehuset og der mener dem også at pga alderen min så skal jeg ta livet med ro og bare vente! Noen som har peiling på hva man kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...