Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Tenker da helst på soving i vogn i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Begynner i morgen, men kommer til å poengtere overfor de ansatte at de kun har på ullundertøy og en liten jakke nedi.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 jepp, men ikke så mie på beina- kun jalle og lue. Skinnpose hjemme og dunpose i b.hage
tine0810 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 nei, har fleesepose og ullteppe.....og ull på mini. Men tenker å begynne når det blir noen minus...(oslo).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå